Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Ook een iPhone 4 kan kapot

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 3 4 ]    Volgende »

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 08:27 - 24-06-2010
Nu dat Apple met de iPhone 4 gekozen heeft voor glas aan de voor- en achterkant zullen veel mensen nieuwsgierig zijn hoe stevig zo'n constructie is, want een telefoon wil nu eenmaal nog wel eens vallen.

Het antwoord lijkt dat deze iPhone behoorlijk stevig is en met mazzel een aardige val op een keiharde ondergrond nog redelijk kan overleven. Maar ook dat het op den duur natuurlijk wel stevige schade kan veroorzaken en dat als het te vaak gebeurd, of als je gewoon de eerste keer pech hebt, je op een gegeven moment wel naar de reparateur zal moeten.

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

MacCamMan
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 183 | Lid sinds: 31-03-2007 | Geplaatst om: 08:36 - 24-06-2010
Ik vind filmpjes waarop mensen gloednieuwe dingen kapot maken zo zinloos.
En bij deze ontbreekt ook nog eens een poging om grappig te zijn zoals bij de jongens van 'Will it blend?'
Ach ja, ik ga nog maar even met een kop koffie wakker worden, misschien zie ik zometeen wel de humor en het nut er van in.

MCM

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 08:39 - 24-06-2010
Eerlijk gezegd vind ik dit filmpje nog enige zin hebben, want ik wil ook graag weten of deze iPhone tegen een stevige klap kan.

Juist van Wiil It Blend zie ik het nut niet van in, want daar gaat het alleen maar om het mollen van iets...

chrispis
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 266 | Lid sinds: 01-09-2005 | Geplaatst om: 08:55 - 24-06-2010
Bij 'Will it Blend' is het meer een middel om die blenders meer aandacht te geven. Dat is ze gelukt. Ik vind het wel een forse beschadiging dat gebarste glas, een kras kan ik wel mee leven, maar dit is wel flink.

odo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2145 | Lid sinds: 28-11-2003 | Geplaatst om: 08:59 - 24-06-2010
Mij interesseert vooral de vraag: wat te doen als je met zo'n gebarsten ruit zit?
Krijg je dan een nieuwe van Apple, moet je een speciale verzekering afsluiten? Iemand een idee?

MacCamMan
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 183 | Lid sinds: 31-03-2007 | Geplaatst om: 09:19 - 24-06-2010
@ Robert, na 2 bakken koffie begin ik een klein beetje in te zien wat jij er in ziet, een klein beetje maar hoor    

Maar toch denk ik dat je met een beetje gezond verstand wel kan bedenken als je een paar keer een stuk glas vanaf heup hoogte op de straat laat vallen het op een gegeven moment barst. Daar had ik dit filmpje niet voor nodig en ik vraag me nogmaals echt af of het iFixYouri.com niet gewoon om de reclame ging die ze nu krijgen of dat het een echte 'Test ' betrof.

@ odo, ik denk dat je een verzekering af moet sluiten voor val schade, dat is nu toch ook al het geval dacht ik?

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 09:23 - 24-06-2010
Dat zal je inderdaad moeten verzekeren, want ik zou niet weten waarom Apple dat soort schade zou moeten dekken, daar ben je toch zelf verantwoordelijk voor?

odo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2145 | Lid sinds: 28-11-2003 | Geplaatst om: 09:31 - 24-06-2010
Logisch inderdaad. Zal ook wel de reden zijn dat Apple die speciale (spuuglelijke) bumpers in de store heeft gezet. Ik neem aan dat die wel tegen dit soort glasbreuk helpen?
Misschien iets voor Carglass om een speciale iPhone sterretjesactie in het leven te roepen.    

Spooter
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3418 | Lid sinds: 21-02-2006 | Geplaatst om: 09:37 - 24-06-2010
Meer zorgen baart het dat deze generatie Iphone bij sommigen verkeluring van het scherm kent...

Hopelijk wordt het niet hetzelfde maandenlang aanslepende Imac verhaal....

bigmac
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 137 | Lid sinds: 12-01-2003 | Geplaatst om: 10:25 - 24-06-2010
Te gek. Ik heb nog nooit een gsm laten vallen. En het twee keer doen?
Zijn er nog geen waar de batterij van ontploft is? Om de "slechtnieuws-show" verder te zetten.   

De groeten

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 3 4 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media