Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Keynote: verslag persconferentie Apple iPhone 4

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

3DGuy
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 764 | Lid sinds: 05-08-2003 | Geplaatst om: 15:02 - 17-07-2010
Het is wat Peter zegt als het op die plek vast houden het enigste probleem is dan moet je je grip maar veranderen. Een auto rijdt ook niet zo fijn als je de handrem er op hebt staan. De meeste mensen doen dat dan ook niet! Maar het kan wel   

En als je de iPhone4 een beetje slim vasthoudt of er zo'n bumper omheen doet dan heb je er -denk ik- een fantastisch apparaat aan!! Iedereen die er een heeft maar daar niet mee kan leven mag hem mij op sturen    

En je hebt natuurlijk nog het effect dat de pers Apple heel goed volgt -omdat ze vaak zelf een Mac hebben of op het werk gebruiken- en dus ook iedere kleinigheid de krant of de ether in geslingerd wordt!  Iemand maakte de vergelijking met de telefoon van Microsoft die schijnt weer heel stil van de markt te zijn gehaald! Daar hoor je bijna niemand over. Maar als Apple populair is dan is iets over Apple ook veel meer nieuws!  

KJ
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1472 | Lid sinds: 22-12-2003 | Geplaatst om: 15:25 - 17-07-2010
Dat is natuurlijk een beetje een kromme vergelijking. De 'death grip' is een helel natuurlijke manier om een telefoon vast te houden. ik denk dat 70% van de mensen op deze manier een telefoon vast pakt en belt. Ik kan me niet voor stellen dat de handrem omhoog trekken en natuurlijk manier van autorijden is.

Ik ben behoorlijk antennagate moe, volgens mij wordt die soep niet zo heet gegeten. Ik denk dat het over een paar maand allemaal wel mee blijkt te vallen als dit ding in europa ook een tijdje op de markt is.

KJ
Set your mind to elegant electronic music: http://www.eevolute.com

SteefJoops
Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 1445 | Lid sinds: 26-12-2005 | Geplaatst om: 15:47 - 17-07-2010
Wordt hilarisch als de iPhone 4 hier met T-Mobile uitkomt. Heb je helemaal nergens bereik meer  

---
Don't panic
Volg MacFreak.nl via de RSS-feed en via http://twitter.com/macfreaknl

PSYCHOMAC
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3282 | Lid sinds: 20-08-2003 | Geplaatst om: 18:28 - 17-07-2010
Hadden jullie het ook bij het laatste gedeelte van 'we love our customers' ?

Bij mij duikelde de tot dan toe redelijk overtuigende presentatie  even naar 'zo zielig hoeft het ook weer niet' of ' zo down te gaan is niet nodig' tot 'ongeloofwaardig'

Gebruikersvriendelijkheid en kwaliteit zijn dingen waar S.J. c.s. met recht trots op is. Daarom heeft het ook een trouwe fangemeente.  Maar om nou even te stellen dat Apple om iedere gebruiker geeft ['cares' is iets meer neem ik aan), ... die toer had hij niet in hoeven te slaan voor mij...
Dat innovatie en mooi design ook samen kunnen gaan met gebruiksvriendelijkheid... dat bewijst Apple al jaren.. Daar twijfel ik in ieder geval niet aan.

Het leek even of  Jobs 'bang' was zijn fans hem in de steek zouden laten...
Het laatste gedeelte had een wat 'smekend' karakter. Of was dat vanuit een nuchter Europees standpunt ? Gewoon het sentimentele 'Amerikaans filmeinde' ?

iMac C2D 2.4 20", 3x iMac G3 , 2x iMac G4, 1x iMac G5 ,twee PMacs dual 1.8 en dual 2.0 G5 met 23inch Display(alu en model ervoor), powerbook 12 inch,  Apple TV, Apple Cube met 17 "ADC Scherm, PM G4 QuickSilver, twee iPods en op de zolder nog alles vanaf lc 450

Toco
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3424 | Lid sinds: 03-02-2004 | Geplaatst om: 19:28 - 17-07-2010

Citaat: PSYCHOMAC om 18:28, 17-07-2010
Hadden jullie het ook bij het laatste gedeelte van 'we love our customers' ?

Gebruikersvriendelijkheid en kwaliteit zijn dingen waar S.J. c.s. met recht trots op is. Daarom heeft het ook een trouwe fangemeente.  Maar om nou even te stellen dat Apple om iedere gebruiker geeft ['cares' is iets meer neem ik aan), ... die toer had hij niet in hoeven te slaan voor mij...

Persoonlijk vond ik dat erg slecht. Het is namelijk helemaal niet zo. Zeker niet als je naar de geschiednis van productiefouten kijkt en hun reactie en reactietijd daar op. Heel lang is het vaak stil en als er dan gereageerd wordt, dan is het vaak mondjesmaat en niet erg overtuigend.

Uit mijn hoofd een paar naar mijn idee slecht opgepakte garantie-gevallen:

- scheurtjes in de iPhone casing
- brandbatterij issue met de 4G, uiteindelijk nadat o.a. Sony en Toshiba omruilacties hadden gedaan wel opgelost
- Geel wordende casing van iBooks
- lekkende koeling van 5G's

En natuurlijk in het algemeen de Apple-care discussie en het 1-e jaartje garantie dat je er op krijgt. Zelfs bij de Aldi krijg je op alle electronica die ze verkopen tegenwoordig 3 jaar garantie     

Ik vond het een goed verhaal, maar het einde was niet nodig en klopt ook niet naar mijn idee.

Either way, het blijft een uniek bedrijf in de industry dat fantastische producten maakt.    

1 NAS wil ik niet, ik wil op NAS-1.

Peter Villevoye
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 9539 | Lid sinds: 17-03-2001 | Geplaatst om: 11:15 - 18-07-2010
Als een merk haar "liefde" betuigt voor haar klanten, is dat zo gek ? Ik ken mensen op websites die hele forums vol hartstochtelijke liefde en trouw verklaren aan een merk...

Studea — Advies - Training - Begeleiding.  Ook op Twitter.com/studea !

Baggus
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 427 | Lid sinds: 20-04-2007 | Geplaatst om: 20:40 - 21-07-2010
Wellicht een pleister op de wonde.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media