Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         T-Mobile stopt voorinschrijving iPhone 4

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

JPZ
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 2966 | Lid sinds: 10-06-2001 | Geplaatst om: 20:50 - 21-07-2010
Direct toen de iPhone officieel werd geintroduceerd, ben ik even naar de locale Belcompany gelopen, en heb daar direct, als nummer drie op de lijst, een iPhone 4 gereserveerd.
Vertrouwen op T-Mobile is wel heel naief.....   

Ik hoop dus dat ik, net als bij de 3G, om 9 uur naar binnen loop, en om kwart over negen een iPhone 4 heb.
Zo niet, koop ik hem wel over een maand of zo, als de voorraad weer op peil is, want uiteindelijk gaat het maar over een telefoon, en niet over een eerste levensbehoefte....relativeren, iets wat iedere T-Mobile klant zou moeten kunnen.
(en het hebben van een zen achtige innerlijke rust is ook aan te raden)

300+ New Features! 50 or so might not be intended but they're still new!

Michal
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 104 | Lid sinds: 24-08-2009 | Geplaatst om: 23:04 - 21-07-2010

Citaat: John1971 om 20:48, 21-07-2010
Koop hem mooi Simlock vrij in Belgie. Ik wil echt geen T-Mobile abbo. en belachelijke prijzen voor bij een abbo zeg.    

Als je de iphone 4 los koopt ben je nog duurder uit.

Groetjes
Michal

Pako
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2097 | Lid sinds: 24-10-2003 | Geplaatst om: 00:27 - 22-07-2010
Tsja, 't is inderdaad nogal even slikken: zoveel bijbetalen voor een toestel. terwijl we in Nederland nou zo gewend zijn aan 'gratis' toestellen 'krijgen'.

Maar eigenlijk is dat systeem natuurlijk van de gekke?

Ik kan in ieder geval niet wachten:)

http://www.100pk.nl

zen
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 955 | Lid sinds: 21-06-2002 | Geplaatst om: 08:23 - 22-07-2010

Citaat: JPZ om 20:50, 21-07-2010

(en het hebben van een zen achtige innerlijke rust is ook aan te raden)

Nu begrijp ik pas waarom ik nooit problemen heb bij t-mobile met mijn iPhone...   

"Wat nu bewezen is was eens slechts verbeelding." William Blake

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media