Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Apple onderzoekt problemen iPhone 3G en iOS 4

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 3 4 ]    Volgende »

mikus
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1023 | Lid sinds: 26-01-2009 | Geplaatst om: 10:14 - 29-07-2010
Apple onderzoekt de problemen die zich voordoen wanneer op een iPhone 3G de iOS 4 wordt geïnstalleerd. Dit zou een voorlichter van Apple hebben gemeld aan The Wall Street Journal.

Het meest voorkomende probleem is dat de iPhone 3G ontzettend traag is geworden na de update. Ook zijn er veel meldingen dat de accuduur drastisch is verkort en dat de iPhone 3G heet kan worden. De problemen zijn al eens vaker voorgekomen en zijn altijd verholpen in het verleden, echter wanneer er iOS 4 geïnstalleerd is zijn de problemen zodanig dat de 3G voor veel mensen onbruikbaar is geworden.

We hopen in de nabije toekomst dan ook te kunnen melden dat de problemen zijn verholpen, tot die tijd raadt bijvoorbeeld TUAW aan om je iPhone 3G niet te updaten naar iOS 4. Dit zal alleen voor velen te laat zijn.

Bron: The Wall Street Journal

Kleine parodie op de problemen die zich voordoen bij de iPhone 3G

Youtube link

*iMac 2,4Ghz 24 inch, PowerMac G5 2,5 Ghz dual op 94 cm Philips Ambilight, 2 X iPhone 3GS, iPad Wifi 16 gb Plus een hele hoop aan knutsel Macs.*

FanBoy
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 993 | Lid sinds: 15-03-2010 | Geplaatst om: 10:23 - 29-07-2010
Ze hebben toch wel een issue met kwaliteitsbewaking daar in Cupertino.
- iPhone 4 antenne
- iO4.01 binnen een week na 4.0
- 3Gs traagheid
- iPad wifi
- iMac met gele en gebarsten schermen
- Safari met unresolved bugs zoals auto complete
- vast nog wel meer

Goed dat ze een kwaliteitsbewaker hebben aangesteld. Dit is niet goed voor je imago al deze "problemen"

-= If you ain't got nothing nice to say, then don't say nothing at all =-

hendriksmj
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 789 | Lid sinds: 03-12-2003 | Geplaatst om: 11:09 - 29-07-2010
We kunnen lachen om dat filmpje, maar het is alsof ik naar mijn eigen iPhone aan het kijken ben.

oprheus melted the heart of persephone

delva
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 104 | Lid sinds: 08-08-2007 | Geplaatst om: 11:37 - 29-07-2010
Ofwel vond Apple het tijd dat de 3G gebruikers om een nieuwe iPhone gingen..

hendriksmj
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 789 | Lid sinds: 03-12-2003 | Geplaatst om: 11:41 - 29-07-2010
Tsja, dat zal je helaas nooit kunnen bewijzen. Maar het is mij te toevallig. Nieuwe iPhone uitbrengen, nieuwe software uitbrengen en meteen zijn de 3G-iPhones niet meer vooruit te branden.

Draagbare telefoon? Batterij houdt het nog geen dag vol.

oprheus melted the heart of persephone

JaZ86
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 225 | Lid sinds: 29-12-2004 | Geplaatst om: 11:45 - 29-07-2010
Ik ben ondertussen weer terug op 3.2 om dezelfde redenen als het (heel coole) filmpje. Jammer, want ik vond die unified inbox te gek!

even a king's riches can not buy time

ofbroekema
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 339 | Lid sinds: 19-01-2008 | Geplaatst om: 12:02 - 29-07-2010
Ben na de update mijn complete bereik kwijt op mijn 3GS. Iemand daar ervaringen mee?

Alvast dank.

Appeltje valt niet ver van de boom...

chrispis
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 266 | Lid sinds: 01-09-2005 | Geplaatst om: 12:39 - 29-07-2010
Ik altijd hoog van de toren blazen over mijn Iphone, maar m'n 3G met iOS4 is echt slecht. Zo traag als dikke stront, en ook nog problemen met telefoneren, wat ik voorheen dus echt niet had. Ik hoop dat ik snel bericht krijg over een bestelde iphone 4.

Mazirian
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 158 | Lid sinds: 24-06-2010 | Geplaatst om: 13:21 - 29-07-2010

Citaat: chrispis om 12:39, 29-07-2010
Ik altijd hoog van de toren blazen over mijn Iphone, maar m'n 3G met iOS4 is echt slecht. Zo traag als dikke stront, en ook nog problemen met telefoneren, wat ik voorheen dus echt niet had. Ik hoop dat ik snel bericht krijg over een bestelde iphone 4.

Ik voel me plots niet zo eenzaam meer met m'n LG Arena. Net wat je zegt, ook daar: Dikke stront inderdaad.   

"Things can't get any worse than this!", the pessimist yelled - "Ofcourse they can", the optimist replied.

Cailin Coilleach
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2764 | Lid sinds: 16-08-2004 | Geplaatst om: 13:28 - 29-07-2010

Citaat: ofbroekema om 12:02, 29-07-2010
Ben na de update mijn complete bereik kwijt op mijn 3GS. Iemand daar ervaringen mee?

Ja.

Apple heeft de formules voor het vaststellen van het bereik-grafiekje aangepast voor een meer "realistisch" beeld. Als jouw grafiekje plotseling veel minder signaal aangeeft, dan betekent dit dat je altijd al een ruk-signaal hebt gehad op die locatie. Je iPhone gaf het alleen nooit zo weer    

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 3 4 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media