Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Het Special Event zal live te zien zijn!

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

Zeef
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4533 | Lid sinds: 05-08-2004 | Geplaatst om: 20:27 - 01-09-2010
Dit heeft niks met jou te maken, dit heeft er gewoon mee te maken dat een OS uit 2007 de laatste nieuwe snufjes niet bevat. Leopard kan nu eenmaal geen HTML5 video draaien... Als het een troost is, ALLE PC's kunnen deze feed ook niet bekijken. Flash is nu eenmaal een ramp, en QT streaming kon de vorige events niet aan...

Overigens ben ik wel zééér tevreden van de feed; de kwaliteit is subliem, en de netwerk of CPU-load zijn echt miniem ! Het is ook een aangename toets dat alle iOS-gebruikers kunnen meekijken !

Er zijn 10 soorten mensen: zij die binair kunnen lezen, en de rest :-)
----
iPhone 4, Air 11" i5, Toshiba L550-20V, Homebrew PC & Synology DS411.

iJonah
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 186 | Lid sinds: 05-10-2006 | Geplaatst om: 20:46 - 01-09-2010
Ik denk vooral dat de eisen werden opgelegd om zo het aantal streams drastisch terug te dringen. Ik denk ook dat de te grote belangstelling één van de grote redenen was van Apple om de strean niet meer uit te zenden.

De andere drie laatste keynotes zijn vanaf nu trouwens ook van de site te streamen, ook in HD.

MacBook Pro Intel Core 2 Duo 2.5 GHz 2GB RAM

Hatetepee
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 149 | Lid sinds: 04-06-2007 | Geplaatst om: 21:11 - 01-09-2010
Nou Zeef, ik kan die HTML5 site van The Wilderness Downtown (Mac Freak gisteren) gewoon draaien.

Maar goed, ik maak me er eigenlijk niet zo druk over, maar heb er zo mijn eigen mening over...

http://www.artnumber1.nl

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media