Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         iPod shuffle, nano en touch vernieuwd

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

Appelflap
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 453 | Lid sinds: 22-05-2006 | Geplaatst om: 13:17 - 02-09-2010
Vond het wel grappig:

SJ: "De Shuffle heeft knopjes"    
"... en zelfs een clip"    

Shocking !

(Bewerkt door Appelflap om 13:18, 2-09-2010)

Evam
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 218 | Lid sinds: 21-09-2008 | Geplaatst om: 10:04 - 04-09-2010
De oude Nano lag met zijn formaat lekker in de hand, dat wil zeggen: je kunt met één hand vasthouden én bedienen. Of dat met dat touchscreen op dat nieuwe priegelding ook zo lekker werkt, moet ik nog zien. Ja, in de commercial swapt een lekker uitziende meid er vrolijk op los, maar dat doet ze dan ook zonder te kijken wat ze eigenlijk aan het doen is. Niet de manier om juist dat ene muziekje te vinden...

Dat ze de wheel vervangen door de moderne touchscreen, kan ik me nog wel voorstellen, maar ik had dan liever gezien dat de screen even groot was gebleven. En bol, zoals de oude Nano. Veel mooier!

Als ik het zo zie, ben ik blij dat ik een Nano met filmcamera heb. Klein genoeg. Handig. En dus met filmcamera.

Da's dus het huiswerk voor volgende keer: Nano7 ter grootte van het screen van de Nano5, met bolle touchscreen en filmcamera en wat ze verder nog kunnen bedenken.

~~ An Apple a day keeps the PC's at bay. ~ ~

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media