|
|
|
|
FridoG
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 134 | Lid sinds: 07-09-2002 | Geplaatst om: 12:36 - 02-09-2010
Weet er iemand welk besturingssysteem erop draait? Het lijkt mij geen IOS4. Want dan had je wel icoontjes gezien. Als er geen IOS4 op draait, dan vind ik dat persoonlijk behoorlijk jammer. Doordat andere bedrijven EyeTV en Plex nu iApps uit gaan brengen, kun je dan juist met zo'n AppleTV nog meer dingen doen. De App Uitzending Gemist? Ideaal voor op AppleTV, zou ik zeggen. Maar, als Apple nu een Apps-menu toevoegd aan de huidige interface van AppleTV. Dan zou dat al behoorlijk schelen met uitbreidingen toevoegen. Dan heeft Apple èn Apps verkocht, èn meer toepassingen voor de AppleTV gecreëerd , èn de gebruikers zitten nu in de woonkamer naar film/foto's/series te kijken. Toch? Ander vraagje: Weet iemand vanuit welk programma(was het wel een programma?) hoe Steve op het podium tijdens de demo van Apple TV en AirPlay, de film 'Up' naar de AppleTV stuurde? Hij gaf aan met en knopje dat er gestreamd kon worden naar o.a. de Appletv. Maar de vraag is; hoe kan hij een speelfilm op zijn ipad hebben staan. En die optie van 'streamen naar..' zit in IOS4.2 maar dat moet dan toch in een applicatie zitten? Als dit met alle programma's kan, dan is de iPad echt een 'magic pad'. De situatie die je dan krijgt: "He, heb je foto's van je vakantie?" "Ja, wacht hier komen ze" (al binnenlopend in de woonkamer met de iPad op de arm). en met de deelknop naar de AppleTV wordt het gestreamd. En dat alles met 1 klik van de vinger!!!. Ongelovelijk!!!
An Apple a day, keeps PC's away.
|
|
|
|
instep
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 103 | Lid sinds: 31-07-2008 | Geplaatst om: 15:00 - 02-09-2010
Misschien wordt je iPad binnekort via Airplay en Apple TV de perfecte combinatie: gamen, foto's kijken gecontroleerd vanop je iPad en ooit films..
|
**whatever**
|
|
|
|
schep075
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
|
Aantal berichten: 165 | Lid sinds: 24-01-2004 | Geplaatst om: 16:02 - 02-09-2010
Steve zat volgens mij in applicatie Video waaruit hij "Up" afspeeldde. In het menu onderin zit blijkbijkbaar (in IOS 4.2?) een extra knopje om direct te streaman naar de AppleTV. Wel vreemd voorbeeld aangezien het een feit is dat je met de nieuwe Apple TV de content alleen nog maar kan huren, hoe vaak zal je dan een film nog gaan streamen (illegale kopie Steve ??). ;-) ? ). Lijkt een beetje tegenstrijdig. In de praktijk zal dat dus met name om jezelf geschoten filmpjes gaan en muziek die op je iPod en/of iPad staan. |
Eén gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden
|
|
|
|
DJAN
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1097 | Lid sinds: 31-08-2007 | Geplaatst om: 17:41 - 02-09-2010
| Wel spijtig dat we in Belgie en Nederland uit de boot zullen vallen... 120 euro was wel overbrugbaar om mijn muziek, foto's e.d. te streamen... misschien dat we in Frankrijk en Duitsland meer geluk hebben. |
Mac Pro 8 core / iMac 21" / MacBook Pro 15" / iPod nano / iPhone 3GS / iPad2
|
|
|
|
G Force
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1143 | Lid sinds: 21-11-2003 | Geplaatst om: 18:48 - 02-09-2010
Met behulp van Airplay is het straks inderdaad mogelijk om muziek en video te streamen naar je Apple TV toe. Op deze manier hoef je de content maar 1 keer aan te schaffen. Werkt eigenlijk op dezelfde manier zoals je nu vanuit iTunes andere speakers kunt kiezen die via de Express zijn verbonden. Daarom heet het geen Airtunes meer maar Airplay omdat je meer content kunt streamen naar een andere apparaat toe. Zie http://www.apple.com/appletv/#remote voor meer info. @DJAN Wordt de Apple TV niet geleverd in Nederland? Ik heb het event nog niet gezien en het viel me wel op dat er niks te vinden is op de Nederlandse site. Ik dacht dat heeft te maken met een latere release in Nederland dan in de US. |
PowerMac G4 Cube 450 Mhz, 768 MB RAM - iBook G4 14", 1 Ghz, 1.12 GB RAM - iMac 27" i5 2.66 Ghz Quad Core, 4 GB RAM. iPod 4G, 40GB, iPod Shuffle 2G, 1GB. "Windows is a legacy OS, We don't have legacy support." - Cameron Esfahani
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|