Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Stopt Dixons nu wel of niet met Mac's?

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

Gefco
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
Aantal berichten: 99 | Lid sinds: 04-03-2003 | Geplaatst om: 03:44 - 28-05-2003
Bij de dixons hier in Heerhugowaard verkoopt men de 700Mhz iBook G3 voor rond de 1600,- eur incl. Wetende dat het een ouder model is, vraag ik de verkoper of er misschien een speciaal prijsje voor is, neeh hoor!. (Uitloop enz.) Beetje naar, koop je een mac laptop, sluit je hem aan, ga je voor het eerst het web op. Langs de site van ome Steve surfen, en je moet dan constateren dat  je door de dixons voor een paar honderd euro bent afgezet. Niet echt leuk voor het imago van Dixons als een discounter. Maar gelukkig hebben wij hier Mac support in Uitgeest om de hoek zitten. Ach ja, je koopt een getunede Porsche ook niet bij de sleutelaar om de hoek. Misschien je Gniat die is omgedeukt in een Peugoet 206 (TV Spotje)

-eMac 1Ghz/80GB/1024MB/Superdrive
-iSight -iPod clickwheel 20GB
-iBook G4 1.2 ghz/30GB/512MB/Combo 12"

Luymes
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 169 | Lid sinds: 30-01-2002 | Geplaatst om: 19:32 - 03-06-2003
Hallo allemaal

Weet iemand wat de stand van zaken is met de Dixons en Apple. Ik ben helaas gedwongen om bij een Dixons een mac aan te schaffen via een PC Privé-project.        De filialen bij mij in de buurt hebben op dit moment helemaal niets meer van Apple (op een windows iPod na dan). Dixons online, overigens niet te laden met Safari, heeft alleen nog maar wat AppleCare pakketjes en een batterij voor je Powerbook staan. Volgens mij geen hardware meer. Weet iemand hier iets meer van? Wat zijn de 50 grotere filialen? Als de dixons er mee stopt hang ik met m'n PC Privé projectje   

Alvast bedankt!!

www.stylism.nl

Demolition
Niet Aanwezig

Junior Lid
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 42 | Lid sinds: 08-12-2002 | Geplaatst om: 23:57 - 04-06-2003
Volgens mij hoef je je daarover geen zorgen te maken.
De Dixons bij mij in de buurt (niet een van de 50) kan alles van Apple gewoon bestellen.
En volgens de aanwezige verkoper, blijft dat ook zo, alleen zal deze vestiging ze niet aktief verkopen.
Dat lijkt me dan ook voor de andere vestigingen gelden.
Je kan natuurlijk even contact opnemen met het betreffende filiaal.

Bryan
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 136 | Lid sinds: 03-04-2003 | Geplaatst om: 23:45 - 05-06-2003
@ Luymes, ik weet niet waar je woont, maar in de filialen in den haag centrum en de Megastores Den Haag staat bijna ( op de E-Mac na) alle hardware in de winkels.Anders Dixons Utrecht Centrum.

http://www.theinteriortalk.nl

dweilsjaak
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 315 | Lid sinds: 18-03-2002 | Geplaatst om: 16:18 - 23-06-2003
Hee Luymes!

In B.o.Z. ook geen Mac's meer hoor bij Dixons, ook geen software       

Dagge bedankt zijt da witte !

Jules
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4152 | Lid sinds: 21-02-2003 | Geplaatst om: 17:14 - 23-06-2003
In Leiden ook geen Mac te bekennen, maar nog wel Applereclames op de schermen van de uitgestalde PC's(?) Lekker inconsequent in Dixons-stijl.

My band online:
http://settuno.com/

Flower
Niet Aanwezig

Junior Lid
Aantal berichten: 22 | Lid sinds: 07-12-2003 | Geplaatst om: 21:14 - 07-12-2003
Nou Arnhem zal dan ook wel niet tot die vijftig behoren. Erg jammer, ik had me er zo op verheugd dat in te buurt wat meer software te koop zou zijn.
Maar expertise is er ook al niet. Er was toevallig een keer een switcher toen ik bij de (toen nog aanwezige) software stond te kijken. Maar de verkoper kon niet eens antwoord geven op de vraag of de man zijn oude bestanden nog kon openen. (dat is toch het eertse dat je wilt weten?)
Dus heb ik het hem even uitgelegd.   
Maar ik vind dit geen gezicht. Dat kan de particulier geen mac meer halen (of software) in Arnhem!

Flower

Marijn
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 4328 | Lid sinds: 13-12-2002 | Geplaatst om: 22:02 - 07-12-2003
Machouse bellen en vragen of ze als de gesmeerde bliksem een vestiging
in Arnhem neerzetten.

Safari sneller? plak in je terminal:
defaults write com.apple.Safari WebKitInitialTimedLayoutDelay 0.25

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media