|
|
|
|
markof
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 988 | Lid sinds: 26-10-2009 | Geplaatst om: 15:36 - 02-02-2012
Zucht.. goed lezen en proberen te begrijpen wat iemand zegt gaat je ook al niet goed af want je vliegt er weer in,benadrukt dat mijjn mening op het persoonlijke is,( Zijn er dan andere manieren om je tot een ander te richten dan het persoonlijke?) en vol met loze meta-argumenten. Kortom anderen zien het weer verkeerd en jij heb gelijk,precies wat ik al aangaf in mijn eerdere reacties. Weet je Peter Villevoye: Je hebt gelijk! Succes verder met je Don Quichot mentaliteit en blijf maar zoals je bent en benadruk vooral dat je een echte Freak bent (edit 04-02-2011: ondertussen heb je snel er MacFreak van gemaakt om het af te wat zwakken) want iemand die een woord als dit vol trots uitdraagt en niet doorheeft dat dit in de volksmond meestal een hele negatieve bijsmaak heeft,die is zelden tot nooit voor reden vatbaar. (Bewerkt door markof om 14:18, 4-02-2012)
|
|
|
|
Peter Villevoye
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 9539 | Lid sinds: 17-03-2001 | Geplaatst om: 16:20 - 02-02-2012
Beste Mark, Je hebt in dit draadje slechts één on-topic visie gegeven: "Nooit CEO's geloven die dat zo in het openbaar brengen. Het heeft altijd een dubbele bodem." Daar kon ik het ook mee eens zijn. Voor de rest ging je en-passant Apple als volgt afschilderen: "Apple en Jobs zijn al vanaf dag 1 alleen maar bezig de aandeelhouders te pleasen gezien de manier hoe Apple zijn producten uitbrengt." Met die uiting kon ik het uiteraard niet eens zijn. En vervolgens ben je mij gaan bashen en sarren. Een zinnige onderbouwing van je uiting heb je niet gegeven. Je gaat alleen maar zitten zaniken dat wat ik zeg niet klopt, en wel omdat ik het zeg, en omdat ik een Apple-fanboy ben die alles gelooft wat Apple oreert. Case closed ? Nee, Mark. Kom nou eens met een onderbouwing van je mening, joh ! Je zegt ook: "Als mensen uitgebreid willen lezen wat ik daarmee bedoel, dan zal ik daar eens uitgebreid een artikel over schrijven." Ben oprecht benieuwd naar wat jij als econoom/marketeer daarover kan vertellen. (Een korte uitleg is ook welkom.) |
Studea — Advies - Training - Begeleiding. Ook op Twitter.com/studea !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|