|
|
|
|
Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork, Nicodemus, Advertorial
|
|
Spring naar onderwerp « Ouder - Nieuwer » |
Onderwerp met meerdere pagina's: « Vorige [ 1 2 3 4 ]
|
|
|
|
|
Pieterr
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 8645 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 08:22 - 18-05-2012
|
|
|
|
|
FanBoy
Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1189 | Lid sinds: 15-03-2010 | Geplaatst om: 10:12 - 18-05-2012
Dat sommigen niet willen zoeken met Google of mailen met Gmail, is natuurlijk iedereens keuze.
Wat mij hogelijk verbaasd echter is dat 1 van de grootste tegenstanders van Google hier op het Forum, Robert, wel vrede mee heeft dat de Google+ button onder de nieuwsberichten staat. Dat is natuurlijk ook een privacyschendend bolwerk.... |
-= If you ain't got nothing nice to say, then don't say nothing at all =-
|
|
|
|
Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
|
Aantal berichten: 22838 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 10:34 - 18-05-2012
Daar ben ik ook geen voorstander van, maar ik ben ook maar één van de mensen hier in het team en meeste stemmen gelden.
Daarbij gaat Google+ vanzelf een zachte dood sterven en verdwijnt dan weer (zoals alle dingen die Google opstart en geen succes hebben)... |
Robert is van beroep fotograaf. Kijk hier voor zijn website in beweging.
|
|
|
|
Flix
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 8408 | Lid sinds: 07-04-2001 | Geplaatst om: 12:50 - 18-05-2012
Robert was altijd een promotor van Google, in ieder geval als het op mail aankwam. Vaak heeft ie Gmail aangeraden, en dan kwam ik er nog wel eens tussen met een opmerking dat je Google moet wantrouwen. Maar nu is ie ook overstag gegaan, en zoiets heet 'voortschrijdend inzicht'. Is niks mis mee; als het goed is gaat iedereen door een continue leerproces... |
|
|
|
|
MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 6897 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 13:54 - 18-05-2012
Ik was één van de eerste Gmail gebruikers, in de tijd dat je er voor moest worden uitgenodigd, en Hotmail door MS was gekocht en daardoor "besmet" was. In plaats van 3MB (Hotmail) kreeg je 4 GB (Gmail) ruimte in je mailbox. Zo heb ik vroeger hele volksstammen aan de Gmail geholpen.
In het begin was ik een groot Google fan: Google vond meer dan AltaVista, Lycos en Yahoo samen, en je hebt je hele mailbox altijd online, en niet alleen de laatste week of maand of een kleine subset.
Maar op een gegeven moment is Google te groot geworden. Zoeken, mailen, social networks (geflopt, meerdere malen zelfs), kaarten, video, advertenties, ..., je kunt het web niet op zonder Google te bezoeken. Want als je zelf niet zoekt via Google of mailt via Gmail, dan vertelt de nieuwssite (via ads) Google wel dat jij het nieuws aan het lezen bent!
Dat was nog niet genoeg, Google moest ook zijn (nu vroegere) partners aanvallen. Google heeft in de keuken van Apple mee kunnen kijken, en kwam met een kopie van iOS.
Voor mij was het opkopen van allerlei diensten, plus het combineren van alle accounts plus het vastleggen van alles wat je daarop doet de druppel om anti-Google te worden. En mijn gok is dat dat voor Robert (en vele anderen) ook ongeveer zo gegaan is. |
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|