Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         De top 25 van Damn You Auto Correct

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

ARTHURHOFMAN COM
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 109 | Lid sinds: 10-02-2011 | Geplaatst om: 09:32 - 08-02-2012

Citaat: Jules om 21:51, 7-02-2012
@Arthurhofman.
Je zegt 'synoniemen' - in al je taalvaardigheid - maar je bedoelt volgens mij 'homomorfen' (wat volgens mij geen goed Nederlands woord is, trouwens)  

Flauwerd. Dat is niet wat ik bedoel, want homomorfisme is een wiskundige term en - volgens mij - op wiskundige afbeeldingen gebaseerd. Maar je hebt wel gelijk wat betreft ‘synoniemen’, want het gaat niet om ‘gevat’ dat wordt verbeterd in ‘ad rem’ maar bijvoorbeeld wel in ‘bevat’.

Vooruit.  

DON'T FEED MY MODELS
Creative Image Director  | Fashionisto | Model | Make Up Artist | Vegetarian | Booker | Therapist | Photographer

ARTHURHOFMAN COM
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 109 | Lid sinds: 10-02-2011 | Geplaatst om: 09:34 - 08-02-2012
Overigens verdenk ik veel voorbeelden op de website van bedacht zijn.

DON'T FEED MY MODELS
Creative Image Director  | Fashionisto | Model | Make Up Artist | Vegetarian | Booker | Therapist | Photographer

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 11:39 - 08-02-2012

Citaat: kebdarge om 23:49, 7-02-2012
Lol, nummer 25, 24 en 23 heb je geplaatst. De beste drie staan onderaan de pagina ;-)

Je hebt gelijk, ik had niet gezien dat ze aftelden (en nu gecorrigeerd).

Ik vind trouwens zelf nummers 25, 24 en 23 leuker dan 1,2 en 3...

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

kebdarge
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2492 | Lid sinds: 05-02-2001 | Geplaatst om: 12:15 - 20-02-2012
mijn favoriet is de dubbele fout met auto-erect. ;-)

"Given a choice between dancing pigs and security, users will pick dancing pigs every time."

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media