|
|
|
|
Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork, Nicodemus, Advertorial
|
|
Spring naar onderwerp « Ouder - Nieuwer » |
Onderwerp met meerdere pagina's: [ 1 2 3 ] Volgende »
|
|
|
|
|
Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
|
Aantal berichten: 22990 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 08:11 - 25-06-2012
 Heb je een MobileMe account en, ondanks de eerdere waarschuwingen van Apple, daar nog dingen op staan die je elders niet hebt? Dan wordt het tijd om daar snel wat aan te doen, want over vijf dagen sluit MobileMe voorgoed. Apple stuurt op dit moment een e-mail rond waarin je kan lezen dat je voor 30 juni je spullen elders op moet hebben geslagen, want dan is het echt over-en-uit voor MobileMe. Hieronder zie je de afbeelding die in het mailtje staat dat Apple begin van afgelopen weekend aan iedereen met een MobileMe account heeft gestuurd. Het laat volgens ons weinig aan de verbeelding over.
|
Robert is van beroep fotograaf. Kijk hier voor zijn website in beweging.
|
|
|
|
|
|
Kenneth B Done
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 363 | Lid sinds: 22-02-2004 | Geplaatst om: 09:22 - 25-06-2012
| Wat zal ik de foto-galleries missen, maar ook de handige filesharing via iDisk. RIP MobileMe! |
MacPro 3 Ghz 8 GB RAM 6 TB Decklink Intensity Pro
|
|
|
|
bigmac
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 205 | Lid sinds: 12-01-2003 | Geplaatst om: 10:11 - 25-06-2012
| Ik ben mijn websites al eens kwijt geraakt (homepage.com) toen Apple met Mobile Me begon. Nu ga ik en mijn familie de Gallery missen. Jammer. En de 25Gb van mijn iDisk moet ik ook elders plaatsen. |
De groeten
|
|
|
|
Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 3136 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 12:45 - 25-06-2012
De gallery functie zullen de meeste mensen gaan missen , maar vergeet ook niet hoe ongelofelijk traag MobileMe altijd is geweesst
|
|
|
|
|
orange
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1512 | Lid sinds: 29-08-2007 | Geplaatst om: 12:52 - 25-06-2012
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik sinds Dropbox eindelijk weer vertrouwen heb met het in the cloud plaatsen van spullen.
Wat werkt dat heerlijk eenvoudig en snel. Kieper een map foto's in de map 'Photos', en je hèbt een foto-galery. |
|
|
|
|
Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 3136 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 14:04 - 25-06-2012
Het gaat mensen er vooral om dat niet elke gallery een Apple MobileMe gallery is. Daarnaast is Cloud een leuke oplossing maar ik zou er niet zomaar alles in plaatsen. Vergeet niet dat Dropbox een Amerikaanse bedrijf is en dus alle Data in hun Cloud voor de veiligheidsdiensten in het land te raadplegen is. Ik heb daar geen problemen mee omdat ik niets te verbergen heb maar pleur er dus niet zomaar belangrijke documenten in.
|
|
|
|
|
demo
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 8 | Lid sinds: 09-03-2010 | Geplaatst om: 14:25 - 25-06-2012
Check deze site eens, werkt als een zonnetje......en gratis tot nu toe.
Importeren > MobileMe Gallery(s) is een eitje!
http://www.zangzing.com/ |
Speed is All We Need!"Windows is awful. Everyone knows Windows is awful. Windows is like the faint smell of piss in a subway: it's there, and there's nothing you can do about it."
|
|
|
|
orange
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1512 | Lid sinds: 29-08-2007 | Geplaatst om: 15:55 - 25-06-2012
Dank je. Mooie tip. Die paar extra Gb's komen altijd weer van pas. |
|
|
|
|
Shmoo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 3136 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 16:01 - 25-06-2012
Mocht je op zoek zijn naar het design dat MobileMe had. Dan is SmugMug de oplossing. Net zoals MobileMe niet gratis maar ze hebben wel een Gratis Trail voor een x.aantal dagen.
|
|
|
|
|
bert
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1212 | Lid sinds: 15-09-2002 | Geplaatst om: 18:36 - 25-06-2012
Inderdaad, maar als ik op de button click kom ik op de Cloud site uit en zie ik niet wat er in de iDisk staat en/of wat er aan websites is. Dus ik kan niet zien wat er nog staat dat ik nog wil kopiëren.
Bert |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|