Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Big Mac met Curry

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

Ger Nijkamp
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 9334 | Lid sinds: 05-12-2002 | Geplaatst om: 11:10 - 16-10-2003
Hij vliegt wel eens 'op' Rotterdam... Had ten tijde van het lichten van de Tricolore mooie foto's vanuit de heli gemaakt van de wrakdelen die in Rotterdam gelost werden.

[ Ger ]

Site: www.gernijkamp.nl  Twitter: twitter.com/gernijkamp

Powerbooky
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2020 | Lid sinds: 28-04-2003 | Geplaatst om: 02:53 - 17-10-2003
Over BN'ers gesproken... is het een idee om BNN op de valreep uit te nodigen? Exposure van zowel BNN als Apple zou mooi zijn. Hoewel misschien het commisariaat v/d media dat weer als sluikreclame gaat zien.

Smart people usually do their things on a Mac!  PowerMac dual G4 1GHz | Powerbook Ti G4 1GHz | MacPro 8 cpu 3GHz | 2 TB Drobo DAS
NPO | NOS | Technicolor NL | DutchView

v405
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 604 | Lid sinds: 26-07-2003 | Geplaatst om: 13:46 - 18-10-2003
Adam Curry ken ik persoonlijk en heeft geen tijd voor sorry voor de benaming BS.
Daarnaast weet ik niet hoe iemand erbij komt datie hier langskomt want wat ik wel weet is datie heel af en toe bij de buren kijkt ipv hier.
Daarnaast wil hij zelf wel bepalen wanneer hij waarvan lid wordt.Maar als echte 'business-man' heeft hij interessantere zaken aan zijn hoofd. En voor Mac news komtie niet hier dus.   

Heb je een nieuw Mac gekregen/gekocht of wat dan ook en je wilt dit heugelijk feit met ons delen, post dan al je foto's  of commentaren    HIER.

heuvelrach
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 3061 | Lid sinds: 12-10-2001 | Geplaatst om: 14:11 - 19-10-2003
Tjonge, jonge, wat doen we weer gewichtig. Doe maar gewoon hoor!   

iMac alu 20", 2,4Ghz, 320 GB, 2GB, OS X 10.6

Ger Nijkamp
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 9334 | Lid sinds: 05-12-2002 | Geplaatst om: 19:52 - 19-10-2003
Volgens mij moet je hier gewoon niet op reageren, als je het mij vraagt.

[ Ger ]

Site: www.gernijkamp.nl  Twitter: twitter.com/gernijkamp

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 20:53 - 19-10-2003
@v405; dat Adam geen tijd heeft voor "dit soort BS" weet ik. Ik heb vrij recent nog met hem contact gehad. Ging om het schrijven van een leuk artikel over wat de Mac voor heb betekend. Hij wilde wel iets schrijven, maar zat met een enorm druk programma. Hij kent MacFreak wel degelijk en komt hier zo af en toe ook wel eens langs. Zijn z'n eigen woorden... Ik weet dus niet of jij dezelfde Adam Curry hebt gesproken, maar dat is dan toch wel wat tegenstrijdig.

Ik denk trouwens dat het (niet slecht bedoeld!!!!!!!!!) rebelse van de buren wel wat beter bij hem past trouwens. Hij zal zich daar wat beter thuis voelen denk ik. Dus wat dat betreft heb je misschien wel gelijk...

Appleidee
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 3468 | Lid sinds: 14-11-2002 | Geplaatst om: 20:28 - 22-12-2003
Toevallig vond ik via zijn blog vandaag nog een leuk artikeltje:

Zie hier           

(Bewerkt door Appleidee om 20:29, 22-12-2003)

Drie ingrediënten voor een goede KeyNote: Een kick off met Feel Good Inc. van de Gorillaz. Steve Jobs in gympen met een blauwe spijkerbroek en een zwart shirt. En een grappige Phill Schiller.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media