|
|
|
|
mikajanssens
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 502 | Lid sinds: 06-03-2001 | Geplaatst om: 18:07 - 05-12-2003
Een beetje een simpele redenering vind ik. M$ en Bill slagen er toch steeds maar weer in om uitvindingen op hun naam te zetten, he. Hoeveel mensen weten er dat het eerste Office-pakket op mac te vinden was? Heel weinig!! En zo zijn er meerdere clichés. Toont heel duidelijk aan hoe invloedrijk en machtig M$ is. M$ is overal en almachtig aanwezig, iedereen kent de naam. Ik vind de uitslag dus wel correct. Het is natuurlijk wel niet om trots op te zijn, maar dat is een andere kwestie.
"I have a magnet, so everyone backup!!" kMikaZu.be
|
|
|
|
Corrado
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 22:46 - 05-12-2003
Jongens en meisjes; Bill Gates heeft geeneens DOS zelf geschreven of ontwikkeld, nee het gewoon gekocht voor een peulschil van een programmeur. De echte naam is trouwens QDOS! En dat betekent (echt waar) : Quick and Dirty Operating System! Lees het hier na! Inderdaad Mika, Office was er eerst voor de mac; daar kan je pc-freaks echt op hun neus mee laten kijken (voor zover daar iemand behoefte toe heeft )! Vond de documentaire best goed, alleen de presentator was niet direct mijn favoriet Volgende week kijk ik zeker want Sir David Beckham zit erin (nog steeds met stip mijn favoriete voetballer en persoonlijkheid)! |
|
|
|
|
Appelbijter
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 866 | Lid sinds: 25-06-2003 | Geplaatst om: 10:20 - 06-12-2003
Corrado: is dat geen pro-Apple site. Moet je kijken wat ze schrijven over het mac OS, niks dan lof, het lijkt wel een Mac-fanaat-site. In hun forum staat er echter maar 1 post over de Mac: "wie koopt er nu een computer met een halve muis? Windows is toch veel beter ingericht, met een taakbalmk en zo, dna buiten die stomme dock. macs zijn voor homo's en voor mensen met veel tijd en geld. Mensen die goedkoop willen werken, gebruiken een PC." *zucht* Ik bedoel maar: hoe dom kan men worden? |
|
|
|
|
Corrado
Niet Aanwezig

|
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 19:52 - 06-12-2003
Oeps dat had ik niet gezien hoor, het is één van de eerste sites die ik tegenkwam in mijn zoektocht! |
|
|
|
|
Marijn
Niet Aanwezig

|
Aantal berichten: 4328 | Lid sinds: 13-12-2002 | Geplaatst om: 23:39 - 06-12-2003
QDOS: spreek uit kudos? |
Safari sneller? plak in je terminal: defaults write com.apple.Safari WebKitInitialTimedLayoutDelay 0.25
|
|
|
|
Powerbooky
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 2020 | Lid sinds: 28-04-2003 | Geplaatst om: 05:28 - 07-12-2003
Heb 't van de satelliet geplukt en in Real omgezet voor de liefhebbers.... Nee... natuurlijk niet in WindozeMedia!!! Pfff... kom op zeg. als iemand onderstaande file ergens anders ook online kan zetten? graag, want de bandbreedte hier is te beperkt. http://digibeta.xs4all.nl/PowMoguls.rm RealMedia 300kbps - 38'55" - 84,7Mbyte (Bewerkt door Powerbooky om 16:23, 7-12-2003) |
Smart people usually do their things on a Mac! PowerMac dual G4 1GHz | Powerbook Ti G4 1GHz | MacPro 8 cpu 3GHz | 2 TB Drobo DAS NPO | NOS | Technicolor NL | DutchView
|
|
|
|
Gewist lid
Niet Aanwezig
Gewist
|
Aantal berichten: n.v.t. | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 12:41 - 07-12-2003
| tnx had het nog niet gezien! maar wie is die alvin? nooit van gehoord en nu komt hij bepalen wie de beste is??? |
|
|
|
|
Appelbijter
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 866 | Lid sinds: 25-06-2003 | Geplaatst om: 12:53 - 07-12-2003
 |
Citaat: Powerbooky om 5:28, 7-12-2003 Heb 't van de satelliet geplukt en in Real omgezet voor de liefhebbers.... Nee... natuurlijk niet in WindozeMedia!!! Pfff... kom op zeg. als iemand onderstaande file ergens anders ook online kan zetten? graag, want de bandbreedte hier is te beperkt. http://digibeta.xs4all.nl/PowMoguls.rm (Bewerkt door Powerbooky om 5:33, 7-12-2003) |
 |
| In België hebben we telkens maar 50Mb webruimte, maar wel snelle servers. Ik kan niet helpen, sorry. @Corrado: voor het geval je mij misbegrepen hebt: die "hoe dom kan men worden" slaat niet op jou maar op de reactie in het forum op die website. |
|
|
|
|
Corrado
Niet Aanwezig

|
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 08:25 - 08-12-2003
Nee hoor Appelbijter, ik had het zeker niet misbegrepen hoor! Alles fijn hier! |
|
|
|
|
davidem
Niet Aanwezig

|
Aantal berichten: 2065 | Lid sinds: 31-01-2003 | Geplaatst om: 10:53 - 08-12-2003
 |
Citaat: Powerbooky om 5:28, 7-12-2003 als iemand onderstaande file ergens anders ook online kan zetten? graag, want de bandbreedte hier is te beperkt. |
 |
| Als het goed is is ie hier te downloaden. Ook heb ik iets meer bandbreedte te bieden (zo niet, laat het dan even weten, dan is er iets mis..., die van powerbooky was gemiddeld 90 kb/s) @appelbijter: oops tiepootje... (Bewerkt door davidem om 13:06, 8-12-2003) |
• iMac 27" • MacBook Pro • Macbook • Blackbook • iMac G5 • MacMini G4 • iMac G3 • Mac LC II • Mac SE • iPods, iPhones, iPad... Oh, and I've never switched...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|