Aantal berichten: 2020 | Lid sinds: 28-04-2003 | Geplaatst om: 22:56 - 09-12-2003
Zet er eens naast hoe vaak PC gebruikers weer een nieuw board/geheugen etc kopen? De meest gehoorde reden is dat "het ouwe beestje" (van vorig jaar) het niet meer trekt. Dat bijelkaar opgeteld is die PC uiteindelijk niet meer zo goedkoop.
Smart people usually do their things on a Mac! PowerMac dual G4 1GHz | Powerbook Ti G4 1GHz | MacPro 8 cpu 3GHz | 2 TB Drobo DAS NPO | NOS | Technicolor NL | DutchView
CRX Niet Aanwezig
Gevorderd Lid
Aantal berichten: 67 | Lid sinds: 07-10-2003 | Geplaatst om: 00:49 - 10-12-2003
Dat valt best mee, dat upgraden is niet nodig, maar leuk is het wel. Dat vind ik dus nog altijd het voordeel van pc's, alles is makkelijk te upgraden en niet al te duur. Bv een nieuwe processor er in is geen probleem, bij een mac word dat al gauw lastiger. Dat is ook de enige reden dat ik nu hier thuis op een windows machine zit te tikken. Voor prive gebruik is een windows machine (nog) voordeliger, als je niet bang bent voor de binnenkant tenminste. Dat ie lelijk is klopt, maar dat is vooral om dat ik te lui ben om zelf iets te maken en te goedkoop om een mooie kast te kopen. Mijn volgende portable word wel een mac trouwens, daar valt bij windows machines ook weinig aan up te graden.