Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         PC pleuren, nu eens niet door MacFreak's

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 11:59 - 12-12-2003
Jawel, het "Oud Hollandsch PC Werpen" begint een ware trend te worden, en
kent vele varianten. Zo was er recent in Spanje nog een clubje mensen die
eens heerlijk met PC's gingen werpen (alleen volle i.p.v. lege machines), zo
hebben ze in Rusland en de VS de nieuwe sport inmiddels ook ontdekt, en
heeft men in de achterhoek een leuke variant bedacht, zo is te lezen in de
telegraaf.

"Het zijn dé ergernissen van pc-gebruikers: een vastlopende computer,
het toetsenbord reageert niet, een oncontroleerbare muis, een storende
monitor. De irritaties kunnen bij deze mankementen zó hoog oplopen dat je de
apparatuur het liefst met een rotgang het raam uit smijt. Nou, dat kan nu!
En wel in het Achterhoekse Ruurlo. Daar worden aanstaande zondag heuse
kampioenschappen beeldschermwerpen gehouden. Wie het scherm het verst weg
kwakt, mag zich de nieuwe kampioen noemen.
" aldus het artikel in de Telegraaf.

Maar maar.... Dit zijn PC gebruikers die uit frustratie met hun eigen spullen gaan
gooien?! Afijn, lees het hele artikel maar op  de website van de Telegraaf.

Wij hebben een tip voor deze mensen; Get a Mac!    

MacMike
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 300 | Lid sinds: 19-11-2003 | Geplaatst om: 12:08 - 12-12-2003
Toch jammer dat die PC er eigenlijk de dupe van wordt en het net is of die de schuld is van alle problemen is!!    

Terwijl.....tja. Als ze nou beter nagedacht hadden en een Mac hadden aangeschaft    

For budget reasons, the Light at the End of the Tunnel had to be switched off…

Jeb
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 137 | Lid sinds: 11-12-2002 | Geplaatst om: 12:24 - 12-12-2003
Die man was bij Evers staat op en ik begreep dat hij geen vergunning had gekregen   

Dat betekent dus dat wij allemaal illegaal bezig zijn geweest, of heben Peter en Leon netjes een
vergunning aangevraagd.    

Toch vind ik het jammer dat niet even de moeder aller pc-werpen wordt vermeld. Hij doet nu net
of hij de eerste is.

MacFanGuy
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4832 | Lid sinds: 27-07-2001 | Geplaatst om: 12:26 - 12-12-2003
Tsja, maar heb jij ooit een beeldscherm zien exploderen? Da's echt geen kattepies hoor!! Kan me voorstellen dat je daar een vergunning voor nodig hebt...

Een lege PC-kast smijten is toch heel wat anders dan een Beeldscherm of volle systeemkast...

Beginnersles in de rust van je eigen huis? voor €20,-

drib
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2626 | Lid sinds: 10-02-2003 | Geplaatst om: 12:38 - 12-12-2003
ik stel me daar toch ook wel een paar vraagjes bij hoor. En volgens mij zitten er ook nog eens schadelijke stoffen in die beeldschermen.

Corrado
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 12:48 - 12-12-2003
Om dan nog niet te spreken van de glasscherven!!!  Ruimen ze die allemaal netjes op?

Appelbijter
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 866 | Lid sinds: 25-06-2003 | Geplaatst om: 12:53 - 12-12-2003
Hebben die mensen ooit gehoord van Linux.

Feitelijk: als je allemaal standaard hardware hebt zitten in je PC (zoals seagate HD, Sony superdrive, nVidia grafische kaart en zo) en je stopt er een G4 kaart in, kun je dan Mac OS niet draaien?

MicHtical
Niet Aanwezig

MacFreak Hofnar
Aantal berichten: 1435 | Lid sinds: 17-10-2002 | Geplaatst om: 14:23 - 12-12-2003
Laat ons maar horen dat er noit mensen zijn die niet met een mac overweg kunnen "Waar is mijn verkenner nou?!" en met macjes beginnen zwieren    

Appleidee
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 3468 | Lid sinds: 14-11-2002 | Geplaatst om: 14:49 - 12-12-2003
Straks krijg je regionale kampioenschappen in de categorien: PC-wepren, beeldschermwerpen, muisslingeren en toetsenbord pleuren.

Raar dat ik geen uitnodiging heb gekregen, het is maar op een paar kilometertjes afstand.   

(Bewerkt door Appleidee om 14:55, 12-12-2003)

Drie ingrediënten voor een goede KeyNote: Een kick off met Feel Good Inc. van de Gorillaz. Steve Jobs in gympen met een blauwe spijkerbroek en een zwart shirt. En een grappige Phill Schiller.

Paul Sondervan
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 3219 | Lid sinds: 11-06-2001 | Geplaatst om: 14:50 - 12-12-2003
Het ergste is dat de PC de schuld krijgt, terwijl het eigenlijk de schuld is van het besturingssyteem (Windows).
Maar ja, je kunt nu eenmaal niet met windows zelf gaan gooien (hoogstens met de doos of de cd).

Sondervan Automatisering
Mac Pro (2006), MacBook Pro 15" unibody (Late 2008), iPhone 4

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media