Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         MWSF januari 2004, wat hebben we nog te wensen?

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 5 ]   

External Brainz
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 782 | Lid sinds: 13-04-2001 | Geplaatst om: 21:54 - 15-12-2003

Citaat: Nisse om 13:27, 15-12-2003
.. ik heb er vandaag één besteld en meestal worden de computers die ik bestel heel snel opgevolgd door een veel sneller model...

Niet zo vreemd natuurlijk, als je zo'n 2 weken voor een MacWorld expo nieuwe spullen besteld...

Ik zou voor kerst dan mar een belofte geven, want een week later heb je bijna altijd wel wat goedkoper of beter... Maar ja, is wat minder feestelijk natuurlijk    

@ Brillantino

De Apple-site? Ik vind het een brok eenvoud, als je ziet wat ze allemaal aanbieden. Probeer maar eens wijs te worden uit de sites van de meeste andere computerfabrikanten. En eh, te enige 'inconsistentie' is dat de subpaignaknoppen steeds een bij de pagina passend kleurtje hebben. Maar alle knoppen zitten altijd waar ze moeten zitten. Dus misschien niet nieuw of avontuurlijk, maar wel erg handig, die site. En daar gaat het om.

Citaat: Marijn om 23:33, 14-12-2003
Je kan ook ff wachten tot de iMac 15" in de aanbieding gaat. Een tft-scherm is wel zo prettig.    

Ik zit er iedere dag achter te kloten en te quaken (ook toen jij nog bezig was met je tentamen     ) en ik heb liever een nóg goedkopere mac. 600 euro is ook een mooie prijs...

(Bewerkt door External Brainz om 21:56, 15-12-2003)

"Normal people ... believe that if it ain't broke, don't fix it. Engineers believe that if it ain't broke, it doesn't have enough features yet." - The Dilbert Principle
What kind of chip do you have in there, a Dorito? -- W. A. Yankovic, All about the Pentiums

lennon
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
Aantal berichten: 84 | Lid sinds: 08-11-2003 | Geplaatst om: 22:59 - 15-12-2003
Net even een iChat gehad met nonkel Steve. Ik vertelde hem over het verlangen en de hoop die er heerst rond de ultieme Mac die zal worden uitgebracht rond de twintigste verjaarding van de Macintosh. En hij zei: "Twintigste verjaardag!? Twintigste verjaardag??!! Dat interesseert ons geen kl*ten, we hadden eerder gedacht aan een vijentwintigste verjaardag Mac." Sorry folks

Marijn
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 4328 | Lid sinds: 13-12-2002 | Geplaatst om: 23:17 - 15-12-2003
Die Mac van 600 euro heb je toch al, EB?    

Toshiba heeft nu trouwens een mini-hd gemaakt, nog kleiner dan de
IBM Microdrive. Er past geloof ik 3 GB op, dus ideaal voor een budget
micro-ipodje   

Safari sneller? plak in je terminal:
defaults write com.apple.Safari WebKitInitialTimedLayoutDelay 0.25

Corrado
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 08:22 - 16-12-2003
Volgens een bepaalde Apple-dealer zouden er draadloze speakers uitkomen   

Normaal deed ik mezelf met de kerst SoundSticks kado, maar daar wacht ik nog wat mee.  Draadloze boxen laat ik aan me voorbij gaan, maar SoundSticks die mogelijks zakken in prijs lijken me meegenomen.  Het wachten waard voor mij.  Zakken ze niet of komt er niets nieuws dan koop ik ze toch   

Voor de rest zien we wel, er zijn zoveel geruchten dat je bijna gek wordt...   

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 4 5 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media