Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Apple Battery Update 1.1

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

Corrado
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 19:22 - 19-12-2003
Marnix blijft je fan draaien of slaat hij regelmatiger aan?  Ik heb een bericht opgevangen dat sommige gebruikers klagen dat hun fan constant blijft draaien; anderen zijn dan weer blij dat hun pb koeler aanvoelt.    

Dit is de link naar een discussie bij Apple!

Sommigen leggen de oorzaak bij de batterij update, anderen bij de systeemupdate naar 10.3.2.   

Marnix Imac
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1823 | Lid sinds: 06-12-2001 | Geplaatst om: 21:31 - 19-12-2003
Neen Corrado die slaat soms aan en uit, in het begin was dit vervelend (wist zelfs niet dat daar en ventilator in zat) doch dit went, nu kan ik tenminste mijn lieverd lang op de schoot houden, vroeger moest daar een kussentje onder en onze poes wist dat als ik het kussentje even weg lag zat die snel erop. Eerlijk gezegd dienen PB 12 inch is de beste koop die ik ooit deed en draadloos via airport das echt leutig zodat ik ook eens in de living kan zitten. Ivm met dat batterijtje vertel ik u nog iets leutigs, ik zat boven op de imac iets aan het monteren en ons  Paula roept al mee ne keer, papa ge moet sebiet komen uw A vierken (A4) begint lawaai te maken dat was ze vroeger niet gewoon dat A4 ken was steeds stil. We noemen dat een A4 ken omdat het ongeveer het formaat heeft van een A4 papier formaat en spreekt makkelijker uit.
vgv Marnix.   
ps: Soms reis ik ook met de trein (mijn opdrachtgevers geeft me steeds een tiket eerste klas) en dan is het vechten om aan een prise (stopkontact) te raken en mijn A4 ken houdt het lang uit, terloops ik ben den enigsten met zo een machientje.Onlangs was ik een video filmke aan het monteren op de trein wat had ik bekijks zeg  

Corrado
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 20:45 - 21-12-2003
He Marnix wat een leuk verhaal!  Nog veel plezier met je lieverd   

KidPaddle
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1250 | Lid sinds: 25-08-2002 | Geplaatst om: 08:02 - 22-12-2003

Citaat: Marnix Imac om 21:31, 19-12-2003
Onlangs was ik een video filmke aan het monteren op de trein wat had ik bekijks zeg  

beh, showoff    

blabla - pix - tweets

Lexis
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 5 | Lid sinds: 22-12-2003 | Geplaatst om: 15:38 - 22-12-2003
Waar is ie gebleven ? Vorige week gedownload, nergens meer te vinden.
Nu Pather geinstalleerd, geen battery programmaatje te vinden ?

joink
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 255 | Lid sinds: 03-11-2002 | Geplaatst om: 10:27 - 24-12-2003
@Lexis hier is tie gebleven > http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=120281.

(Bewerkt door joink om 10:28, 24-12-2003)

MacPro, 2x 2.8 Ghz, MacOs 10.5, Cinema Display 23"
MacBook 2 Ghz, MacOs 10.4

Bjinse
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 196 | Lid sinds: 04-03-2002 | Geplaatst om: 22:46 - 24-12-2003
Mijn batterij houdt het nu volgens de teller inderdaad langer uit.
Voor update was het hooguit anderhalf uur, nu meer dan 2.

The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they start making vacuum cleaners.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media