|
|
|
|
RVW
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 6671 | Lid sinds: 26-10-2002 | Geplaatst om: 22:31 - 18-12-2003
Wie dacht dat Apple na een ware stortvloed van updates vandaag niks meer zou uitbrengen heeft het mis. Net verscheen er namelijk nog een item in het Software- update programma. Het gaat om de Xcode Update 1.1. Apple vertelt ons hierover het volgende: "The Xcode 1.1 Update provides overall stability and performance enhancements to Xcode IDE, as well as improvements to debugging, workflow, the Xcode build system and CodeSense. It is recommended that all Xcode users install this update." De update is 16 MB groot. Meer informatie over Xcode kun je hier vinden. Update: Apple heeft ook nog wat updates uitgebracht voor LiveType, Final Cut Pro en DVD Studio Pro. Zie Leon's nieuwsbericht. Apple is klaarblijkelijk voor Santa Claus aan het spelen... Morgen weer zo'n dag?
My new computer's got the clocks, it rocks! But it was obsolete before I opened the box. You say you've had your desktop for over a week? Throw that junk away, man, it's an antique! Your laptop is a month old? Well, that's great. If you could use a nice, heavy paperweight...
|
|
|
|
Dimitri
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 821 | Lid sinds: 16-12-2002 | Geplaatst om: 23:07 - 18-12-2003
en.... Final Cut Pro 4.1.1 en..........LiveType 1.1.1, |
|
|
|
|
pnt
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 260 | Lid sinds: 18-07-2002 | Geplaatst om: 23:30 - 18-12-2003
| en DVD Studio Pro 2.0.3... |
|
|
|
|
Appleidee
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 3468 | Lid sinds: 14-11-2002 | Geplaatst om: 08:46 - 19-12-2003
| Ik zie hem hier niet staan. |
Drie ingrediënten voor een goede KeyNote: Een kick off met Feel Good Inc. van de Gorillaz. Steve Jobs in gympen met een blauwe spijkerbroek en een zwart shirt. En een grappige Phill Schiller.
|
|
|
|
Kool
Niet Aanwezig

Super Kool =)
|
Aantal berichten: 827 | Lid sinds: 22-01-2001 | Geplaatst om: 11:03 - 19-12-2003
 |
Citaat: They pulled it because of some problem with Software Update - not with the software itself (stated by Apple engineers on the xcode-users list). It's probably re-posted soon. |
 |
| Wie niet op tijd was moet nog even geduld hebben blijkbaar... |
Hoe Kool Super Kool werd... zal nu na het opschonen van het forum een raadsel blijven voor wie dit nog niet wist.
|
|
|
|
RVW
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 6671 | Lid sinds: 26-10-2002 | Geplaatst om: 11:13 - 19-12-2003
| Volgens mij heeft Apple de update gepulled doordat hij ook verscheen op Macs waar helemaal geen Xcode op staat. |
My new computer's got the clocks, it rocks! But it was obsolete before I opened the box. You say you've had your desktop for over a week? Throw that junk away, man, it's an antique! Your laptop is a month old? Well, that's great. If you could use a nice, heavy paperweight...
|
|
|
|
Franky2002
Niet Aanwezig

|
Aantal berichten: 2142 | Lid sinds: 18-04-2002 | Geplaatst om: 15:43 - 19-12-2003
Dŕt betekent: geen kerstbonus voor de manager van de Xcodehandel! |
|
|
|
|
Corrado
Niet Aanwezig

|
Aantal berichten: 4116 | Lid sinds: 29-01-2002 | Geplaatst om: 19:40 - 19-12-2003
 |
Citaat: RVW om 11:13, 19-12-2003 Volgens mij heeft Apple de update gepulled doordat hij ook verscheen op Macs waar helemaal geen Xcode op staat. |
 |
| Ja lap ik dacht al zoiets. Ik meen geen XCode te hebben en toch werd de handel geďnstalleerd... In de update lawine van gisteren heb ik alles maar geďnstalleerd. Hoe smijt ik die "troep" er weer af? Ik wil die 16 mb + recupereren (iMac heeft schijf van 13 Gb) |
|
|
|
|
RVW
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 6671 | Lid sinds: 26-10-2002 | Geplaatst om: 20:20 - 19-12-2003
| Ergens in die Developer map die nu op je HD staat moet een uninstall-bestandje staan (ben de precieze locatie even vergeten, sorry!). Je moet, wanneer je dat scriptje hebt gevonden, even de Terminal open, sudo intypen en het bestand op de terminal slepen. Wanneer je vervolgens op enter drukt (zodat het scriptje start) en je password intoetst wordt Xcode van je HD verwijderd. Heb het vanochtend namelijk ook zo gedaan, ging perfect. |
|
|
|
|
Appleidee
Niet Aanwezig

|
Aantal berichten: 3468 | Lid sinds: 14-11-2002 | Geplaatst om: 21:46 - 19-12-2003
Kun je hier niet wat mee: /bibliotheek/receipts/Xcode 1.1/ (Bewerkt door Appleidee om 21:47, 19-12-2003) |
Drie ingrediënten voor een goede KeyNote: Een kick off met Feel Good Inc. van de Gorillaz. Steve Jobs in gympen met een blauwe spijkerbroek en een zwart shirt. En een grappige Phill Schiller.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|