|
|
|
|
iMartijn
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
|
Aantal berichten: 58 | Lid sinds: 19-02-2004 | Geplaatst om: 09:11 - 11-01-2006
"..." (Ik ben weer helemaal sprakeloos)
Is je computer driemaal zo snel, werk dan driemaal zo langzaam.
|
|
|
|
Peter Villevoye
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 9539 | Lid sinds: 17-03-2001 | Geplaatst om: 09:13 - 11-01-2006
Dat klopt, de hardware zal op een hikje na wellicht feilloos draaien, maar het zijn die lekkere ouwe en soms gemeen geprogrammeerde applicaties waar men nog updates voor zal moeten krijgen. Nieuwe gebruikers kopen of krijgen meteen goeie apps en verse spulletjes, maar oudgedienden, die nog een handig progje uit 1998 gebruiken, zullen nog wel wat te mokken en morren hebben...
|
Studea — Advies - Training - Begeleiding. Ook op Twitter.com/studea !
|
|
|
|
Theis Jan
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1730 | Lid sinds: 26-04-2005 | Geplaatst om: 09:22 - 11-01-2006
 |
Citaat: iMartijn om 9:11, 11-01-2006 "..." (Ik ben weer helemaal sprakeloos) |
 |
| En ik nog steeds! Weet niet of ik of zo moet kijken!
|
<>< | typ- en zetfouten voorbehauden |
|
|
|
|
Laurens
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1828 | Lid sinds: 29-12-2000 | Geplaatst om: 09:33 - 11-01-2006
Ik zit/zat al een tijdje te hikken tegen de mogelijke aanschaf van een nieuwe Powerbook. Ik weet nu dat ik die aankoop nog zeker een half jaar uitstel. De rekenkracht van die MacBook is mooi, maar voor professionele inzet een Steve Jobs horen toegeven dat het voor de thuisgebruiker wel toereikend is om onder Rosetta Adobe applicaties te draaien maar niet voor de pro beangstigd mij enigzins. Ben benieuwd wat de"grote jongens"gaan doen op het gebied van "crossgrading". Apple biedt in ieder geval wel een realistische regeling voor hun professionele applicaties. Hopelijk zullen de grote SW jongens een vergelijkbare regeling aanbieden. Anders heeft het voor Apple geen zin in juni de nieuwe desktopmodellen te introduceren. Alle mensen die net in CS2 hebben geinvesteerd zullen dan wellicht op de volgende upgrade wachten en daarna pas op de Intel desktop overstappen verwacht ik. Hoe dan ook, ik hoop dat ik over een maandje op 5/6 serieus naar een MacBook Prok kan gaan kijken.
|
iCreate opmaatwerk, creatieve mediatoepassing voor marketing communicatie. De enige beperking van een Mac is de mens die ervoor zit...Laurens 15" MacBook Pro C2Duo 2,6GHz/4GB RAM/256 VRAM/200 GB 7200 rpm HD/ iPhone 3G 8GB Black
|
|
|
|
macmatters
Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 456 | Lid sinds: 04-02-2001 | Geplaatst om: 10:01 - 11-01-2006
Peter Hou staat het met de snelheid. Je gaf aan dat de Intel 2 a 3 keer zo snel is als een Dual Core. Is dat wel korrekt?
|
(h)appel(y)ours
|
|
|
|
Peter Villevoye
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 9539 | Lid sinds: 17-03-2001 | Geplaatst om: 10:16 - 11-01-2006
Inmiddels hebben we uitgebreide info (PR-berichten) on-line staan. Daar (en uiteraard on-line bij Apple) kan je alle specs goed nalezen. Ik zal dadelijk het verslag nog even kuisen...
|
Studea — Advies - Training - Begeleiding. Ook op Twitter.com/studea !
|
|
|
|
HennoB
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 6 | Lid sinds: 11-01-2006 | Geplaatst om: 20:21 - 11-01-2006
- De MacBook is over een jaar of 2 aan de beurt, wat mij betreft, als mijn powerbook "op" is. - Maar mijn eega ziet zo'n nieuwe iMac wel zitten... ook een prachtmachine. - De nieuwe iLife ziet er goed uit, helaas wel een .Mac account nodig... maar misschien moet ik er maar s aan geloven...
|
Laziness : The quality that makes you go to great effort to reduce overall energy expenditure
|
|
|
|
reddrummaster
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1351 | Lid sinds: 24-06-2004 | Geplaatst om: 22:07 - 11-01-2006
.Mac is niet vereist, maar het is er zo omheen gebouwd dat het wel geniaal handig is
|
|
|
|
|
tr909
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
|
Aantal berichten: 64 | Lid sinds: 09-04-2001 | Geplaatst om: 01:47 - 12-01-2006
| Op het internet kom ik al een aantal negatieve verhalen tegen over de Mac Book Pro (unsanity vindt de naam geschikter voor een boekhoud pakket). Maar in de reacties daar zitten ook een aantal nuances. Het is natuurlijk rot als je net een batterij FW800 schijven voor je on-the-road video studio hebt gekocht. Maar het ontbreken van Altivec wordt grotendeels weer opgevangen door SSE3. Wat betreft de naam denk ik dat het noemen van "Mac" zeker een voordeel voor de naamsbekendheid kan opleveren. Het is een begin en ik hoop dat deze stap naar intel genoeg ruimte voor de toekomst biedt, dat was (waarschijnlijk) minder rooskleurig met de PowerPC.
|
|
|
|
|
heuvelrach
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak! MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 3061 | Lid sinds: 12-10-2001 | Geplaatst om: 18:38 - 14-01-2006
 |
Citaat: Roger Vromans om 7:55, 11-01-2006 dacht dat ze e.e.a. veel later dit jaar zouden gaan aankondigen, want anders had ik toch wel op deze intel gewacht, |
 |
| Het is geen leedvermaak, maar hier moet ik toch een glimlach onderdrukken. Dit was voorzien door Appl. Zee kondigden aan dat de eerste Intel-Macs ergens rond juni zouden komen en iedereen denkt: dan gaat de verkoop van de 'oude' Macs inzakken. Bij Apple hadden ze waarschijnlijk al vanaf het begin januari in de planning, maar hebben juni gezegd om zich in te dekken tegen die terugval. Gewoon marketingstrategie als je het mij vraagt.
|
iMac alu 20", 2,4Ghz, 320 GB, 2GB, OS X 10.6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|