|
|
|
|
Peter Villevoye
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 9539 | Lid sinds: 17-03-2001 | Geplaatst om: 23:46 - 10-01-2007
Twee belangrijke redenen die al direct begrepen worden als je je afvraagt waarom dat Apple de iPhone vroeg meldt, is dat het anders al snel zou uitlekken via de FCC-aanvraag (een officiële procedure om rechtmatig de ether in te gaan) èn als vonkje om developers-vuur flink aan te wakkeren ! Dus reken maar dat er allerlei speciale applicaties komen en dat Leopard ook helemaal iPhone-ready zal zijn. Maar "productie"-software die een groot scherm vergt ? Lijkt me van niet...
Studea — Advies - Training - Begeleiding. Ook op Twitter.com/studea !
|
|
|
|
G Force
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1143 | Lid sinds: 21-11-2003 | Geplaatst om: 00:07 - 11-01-2007
Het OS X op de iPhone is niet geschikt voor third-party-apps. Dat wil zeggen Apple stelt het niet open voor andere applicaties. Zelfde als het OS voor de iPod dus. Apple apps only.
 |
Citaat: The OS: It isn't OS X proper, as you'd expect. And like an iPod, it won't be an open system that people can develop for. Remember, this is both an iPod and a Phone. |
 |
| Van Gizmodo |
PowerMac G4 Cube 450 Mhz, 768 MB RAM - iBook G4 14", 1 Ghz, 1.12 GB RAM - iMac 27" i5 2.66 Ghz Quad Core, 4 GB RAM. iPod 4G, 40GB, iPod Shuffle 2G, 1GB. "Windows is a legacy OS, We don't have legacy support." - Cameron Esfahani
|
|
|
|
Peter Villevoye
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 9539 | Lid sinds: 17-03-2001 | Geplaatst om: 00:08 - 11-01-2007
Overigens, wat ik mij afvraag, heeft iemand gehoord welke Intel-processor er eigenlijk in deze iPhone zit ? En zou je voice-memo's (dus eigen opname, via mic) ermee kunnen opslaan ? Een voice-mail aan mezelf gaan zitten sturen vind ik "sooo last-century"...
|
|
|
|
|
G Force
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1143 | Lid sinds: 21-11-2003 | Geplaatst om: 00:26 - 11-01-2007
PowerMac G4 Cube 450 Mhz, 768 MB RAM - iBook G4 14", 1 Ghz, 1.12 GB RAM - iMac 27" i5 2.66 Ghz Quad Core, 4 GB RAM. iPod 4G, 40GB, iPod Shuffle 2G, 1GB. "Windows is a legacy OS, We don't have legacy support." - Cameron Esfahani
|
|
|
|
Nielzzz
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 426 | Lid sinds: 24-11-2005 | Geplaatst om: 12:55 - 11-01-2007
| Even iets anders: ik kan de Keynote niet bekijken! Hij blijft maar connecten en connecten, maar er komt niks.... wie kan me helpen??
|
Apple, what else...
|
|
|
|
Peter Villevoye
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 9539 | Lid sinds: 17-03-2001 | Geplaatst om: 13:19 - 11-01-2007
Misschien zit je achter firewall die geen RTP/RTSP-verkeer toestaat ? Probeer eens een elders/andere streamende broadcast te bekijken ?
|
|
|
|
|
Nielzzz
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 426 | Lid sinds: 24-11-2005 | Geplaatst om: 13:26 - 11-01-2007
| @ Peter: mijn huisgenoot kan hem wel bekijken. Hij doet het via een iMac G4 laatte software updates (dus OS X 10.4). Ik via een iMac G5, ook up to date. Enige verschil is: hij connect direct via het wireless internet, ik heb mijn Airport Express nog aan de router geklikt. Moet ik dan iets anders instellen op mijn AE??
|
Apple, what else...
|
|
|
|
Peter Villevoye
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 9539 | Lid sinds: 17-03-2001 | Geplaatst om: 14:27 - 11-01-2007
Lieverd, ik heb geen flauw idee... Zoals je het omschrijft kan ik het al niet snappen. Zitten jullie op dezelfde verbinding ? Wat bedoel je met "direct wireless" (qua verschil met Express) ? Kortom - dingen die te ver gaan om in dit draadje nog uitgebreider te gaan bespreken, vrees ik. Zoek of drop je probleem eens in deze rubriek ?
|
|
|
|
|
Macsel
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 2176 | Lid sinds: 19-10-2003 | Geplaatst om: 18:12 - 11-01-2007
Volgens kun je op een PSP standaard (lees: toegestaan) geen Linux draaien/installeren, maar het is hackers wel gelukt, dat zal bij de iPhone niet anders zijn lijkt mij. Gewoon een kwestie van tijd voordat je Widgets achtigen op je iPhone kunt installeren. Laten we eerst nou eens wachten tot het ding er gewoon is... Het lijkt mij zeer aannemelijk dat de ipod games ook hun vervolg krijgen bij de iPhone,.. Maar je moet natuurlijk niet ALLES in een keer willen...
|
Mac mini | intel iMac | vintage iPad (1st g) | new iPhone (4S) | Airport extreme / express | business: 15" MBP | 24" LED monitor
|
|
|
|
Ger Nijkamp
Niet Aanwezig

Moderator
|
Aantal berichten: 9334 | Lid sinds: 05-12-2002 | Geplaatst om: 22:36 - 12-01-2007
 |
Citaat: Peter Villevoye om 15:34, 10-01-2007 Dus als we willen weten wat Apple gaat maken, moeten we dus kijken naar wat Jobs irriteert... |
 |
| Binnenkort begint Steve dus een eigen weblog. Want hoe al die Apple geruchtensites telkens de plank mis slaan met hun voorspellingen en fakefoto's van toekomstige Apple-producten: dat móet natuurlijk véél beter en accurater... [ Ger ] |
|
Site: www.gernijkamp.nl Twitter: twitter.com/gernijkamp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|