Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Keynote: verslag Special Event NAB

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 22:03 - 15-04-2007
Thanx, heb een tijdje een reclamebureau gerund (site staat uit nostalgie nog online) en deed vaak zelf de Engels > Nederlandse vertalingen. Kennelijk sindsdien nog niet helemaal vastgeroest.

Binnekort teammeeting van MF 2.0 en één van de dingen op het programma zijn de live-verslagen. Zou lekker zijn als dat weer groot op de voorpagina zou kunnen wat mij betreft.

En Apple heeft hier wat mij betreft helemaal niet teleurgesteld. Integendeel, ze zetten zich steeds meer als een allround speler in dit veld neer...

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

djdata
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 336 | Lid sinds: 30-12-2003 | Geplaatst om: 17:28 - 16-04-2007
Final cut studio nu ook uit te breiden met een echt server pakket , het geheel word steeds profesioneler en beter maar niet duurder dat vind ik geweldig Go Apple.

Live Long And Prosper

Triumph
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 695 | Lid sinds: 29-01-2004 | Geplaatst om: 17:32 - 16-04-2007
Nou met vertaling kun je wel in dienst komen bij de commerciele omroepen of hun vertaal buro's

Nu zien we ook waarom Silicon Color (Final Touch)vorig jaar werd overgenomen, door ontwikkeling zal dus Color zijn.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media