Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Gerucht: zou dit de nieuwe Mac mini zijn?

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

beezer
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 387 | Lid sinds: 06-10-2003 | Geplaatst om: 17:03 - 21-02-2009
Als die dan toch echt is......................

Twee vragen:

Zijn er verloopstekkers voor firewire  400 ---> naar firewire 800 ???

Zou er een verloopstekker bijzitten om mijn vga scherm aan te sluiten ?

ibook G3-mini mac core2duo 2.0-hackintosh laptop op ideneb 1.5.1 (OS 10.5.8)-iphone 3GS 16GB

gPod
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1802 | Lid sinds: 12-07-2005 | Geplaatst om: 17:48 - 21-02-2009
Twee vragen twee antwoorden:

1. Ja, hoewel het feitelijk een verloopstekker van FW800 naar FW400 is
2. Nee, maar ze zijn wel te verkrijgen, kijk maar 's in de online Applestore.

Maar uiteraard is het nog steeds niet zeker of dit werkelijk de nieuwe Mac mini wordt.

digideon |'die•Gideon ~ Gideon ~ g's mac ~ g's phone ~ g's pod ~  

beezer
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 387 | Lid sinds: 06-10-2003 | Geplaatst om: 17:55 - 21-02-2009
was ondertussen ook al bezig met zoeken; had mijn vragen weer 's snel gepost..........

Nee inderdaad er zijn ondertussen alweer zoveel geruchten geweest. ik weet het ondertussen ook niet meer.....................

Ik hoop alleen nog dat er ook een goede video-kaart in zal zitten !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is voor mij wel een voorwaarde    

Anders wordt 't toch weer een Imac

ibook G3-mini mac core2duo 2.0-hackintosh laptop op ideneb 1.5.1 (OS 10.5.8)-iphone 3GS 16GB

Zero1
Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 177 | Lid sinds: 26-10-2003 | Geplaatst om: 19:56 - 21-02-2009
Wat ik me dan gelijk afvraag, als het toch een echt plaatje is:
Als er twee beeldscherm poorten opzitten, zou je die dan ook beide tegeliijk kunnen gebruiken, m.a.w., kun je er twee monitors aanhangen? Dat zou wel erg cool zijn!

marcone
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 953 | Lid sinds: 23-06-2005 | Geplaatst om: 04:11 - 24-02-2009
en we hebben beeld!!

http://www.newmacmini.com/

persoonlijk denk ik nog steeds dat het een fake is, ondanks de videobeelden!

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media