Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Zou dit de nieuwe Mac mini zijn? deel 2

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

Perquin
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 646 | Lid sinds: 03-04-2003 | Geplaatst om: 19:35 - 25-02-2009
Als je dan toch in de gelegenheid bent om zo relaxed een filmpje te maken, dan zou ik hem toch ook werkend showen.

Met andere woorden ik denk dat deze niet werkend getoond kan worden.

Met andere woorden dit is nep

hitchhiker
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 8036 | Lid sinds: 22-07-2003 | Geplaatst om: 22:39 - 25-02-2009
Volgend mij zit er nog steeds een dik rubber blok onder een mini waardoor het onmogelijk is hem zo soepel over tafelblad te draaien. Hij zou moeten springen of hobbelen over tafel, maar hij glijdt dus. Toch een kunstig stukje houtsnijwerk?   

Don't Panic!

candykane
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 172 | Lid sinds: 05-04-2007 | Geplaatst om: 00:23 - 26-02-2009
dat spinnen ging inderdaad veel te makkelijk dat viel tegelijk op. maar ja voor het zelfde geld heeft de nieuwe mini nopjes er onder om zo koeling te bevorderen. je weet het niet maar ga er maar van uit dat het nep is, dan kan het altijd mee vallen. er is wel markt voor de mini er staan serverparken vol mee

waar een wil is, is een weg.

imacgek
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 329 | Lid sinds: 24-04-2006 | Geplaatst om: 11:27 - 26-02-2009
Ik geloof er niks van dat dit de nieuwe is. Ik ga dan puur af op het design. Dat witte plastic past niet bij de huidige lijn van Apple producten. Als er al een nieuwe Mini komt zou het logischer zijn als dat een apparaat wordt met een volledige 'metallic' look.

iMac 17" Core Duo 1.83 Ghz, MacBook Core 2 Duo 2,16 Ghz Zwart, iMac DV 400 Mhz (R.I.P.), iPod 5 GB (1st gen.), iPod Photo 60 GB (4th gen.), iPhone 3G (8 GB), iPhone 4 (16 GB)

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 00:16 - 03-03-2009
@ hitchhiker en candykane: Bij mij draait de mini prima op mijn tafelblad, ligt er maar net aan hoe glad dat blad is...

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media