Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         iPhone KPN alleen voor trouwe klanten

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 14:54 - 04-12-2009
Gisteren hadden we een nieuwsbericht over het feit dat er bij KPN een pagina was gesignaleerd met de volgende enthousiaste tekst:

Citaat:

Welkom in de wereld van iPhone!

De iPhone is reeds door KPN geactiveerd en is gebruiksklaar voor het KPN netwerk.
U hoeft alleen nog de KPN simkaart in de telefoon te plaatsen.

De suggestie werd daardoor gewekt dat de KPN zich klaarmaakt voor de introductie van de iPhone op haar netwerk, maar jammer genoeg blijkt dat niet waar te zijn.

Een een vraaggesprek met iPhoneclub.nl heeft KPN-woordvoerder Steve Hufton verteld dat deze pagina "alleen bedoeld voor gewaardeerde en loyale klanten die graag een iPhone met KPN-abonnement willen afsluiten".
Een gevaarlijke omschrijving lijkt me, want dat is of een enorm grote doelgroep, of je zult een heleboel klanten moeten duidelijk maken dat ze niet gewaardeerd en/of loyaal genoeg zijn.

De KPN pagina voor de iPhone is dan ook even offline gegaan en staat inmiddels weer online maar de tekst luidt nu als volgt:

Citaat:

Welkom in de wereld van iPhone!

U heeft een iPhone gekocht en wilt het gebruiken op het KPN netwerk. Het enige wat u/je hoeft te doen is uw/je sim in de telefoon te plaatsen. Raadpleeg de toestelhandleiding om alle mogelijkheden te ontdekken.

Kennelijk moeten alle mensen die graag een iPhone zouden willen op een ander netwerk dan dat van T-Mobile nog wel even geduld hebben.

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

odo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2145 | Lid sinds: 28-11-2003 | Geplaatst om: 15:06 - 04-12-2009
Maar wat voor belang moeten we dan aan de uitspraken van deze Hufton toekennen wat betreft de onderhandelingen met Apple (zie tweakers). Is dat gebakken lucht of is er toch iets ophanden?

hitchhiker
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 8036 | Lid sinds: 22-07-2003 | Geplaatst om: 15:36 - 04-12-2009
Je hoeft niet eens een gewaardeerde klant te zijn:

Citaat: www.iphoneclub.nl
Volgens de woordvoerder heeft KPN de iPhone op diverse plekken in Europa gekocht. Het gaat om enkele honderden exemplaren, die alleen worden aangeboden aan trouwe klanten. Welke modellen er precies beschikbaar zijn, kon Hufton niet zeggen.

Ik ben nu zo'n 25 jaar onafgebroken klant van KPN, trouw genoeg toch? Zo zijn er nog wel een paar miljoen hier in Nederland.

Don't Panic!

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 15:39 - 04-12-2009
@ odo: Ik had dat stuk bij Tweakers nog niet gezien.

Ik neem aan dat dit dus een weergave is van de positie van KPN op dit moment. En als het ze lukt om het groene licht van Apple te krijgen dan kunnen ze gewoon die vorige tekst weer op de pagina zetten...  

JH
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 7021 | Lid sinds: 03-03-2003 | Geplaatst om: 15:40 - 04-12-2009
Ik denk dat KPN kijkt of jij maandelijks veel (héél veel) euro's in het laatje brengt, ongeacht of je nou 5 of 25 jaar klant bent    

Mac-musician

Esquare
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6303 | Lid sinds: 01-04-2007 | Geplaatst om: 16:11 - 04-12-2009
Ach, wat jammer nu. Net nou ik het 5-jarige jubileum vier dat ik deze voormalige monopolist, die al zijn klanten tientallen jaren lang heeft uitgemolken, voorgoed de deur heb gewezen. KNIP.    

Probleem? Check eerst je harde schijf met Schijfhulpprogramma en SMART Utility (http://tinyurl.com/SMARTUtility).
En kijk ook eens op: discussions.apple.commacosxhints.comthexlab.com.
(En als je problemen wilt, probeer dan: CleanMyMac, Onyx, MacKeeper, Xslimmer of Monolingual...!)

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 16:40 - 04-12-2009
Als de KPN 'enkele honderden' iPhones heeft voor trouwens klanten, begrijp ik dan goed dat KPN maar een paar honderd trouwe klanten heeft?

Esquare
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6303 | Lid sinds: 01-04-2007 | Geplaatst om: 17:37 - 04-12-2009
Veel meer kunnen het er niet zijn, eigenlijk.    

Probleem? Check eerst je harde schijf met Schijfhulpprogramma en SMART Utility (http://tinyurl.com/SMARTUtility).
En kijk ook eens op: discussions.apple.commacosxhints.comthexlab.com.
(En als je problemen wilt, probeer dan: CleanMyMac, Onyx, MacKeeper, Xslimmer of Monolingual...!)

hitchhiker
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 8036 | Lid sinds: 22-07-2003 | Geplaatst om: 18:28 - 04-12-2009

Citaat: JH om 15:40, 4-12-2009
Ik denk dat KPN kijkt of jij maandelijks veel (héél veel) euro's in het laatje brengt, ongeacht of je nou 5 of 25 jaar klant bent.

Dus je denkt dat trouw met geld te koop is of anders dat KPN dat denkt.
Na "Tijd is Geld" krijgen we dan nu "Geld is Trouw".   

Don't Panic!

docHerman
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 125 | Lid sinds: 26-11-2005 | Geplaatst om: 18:47 - 04-12-2009
Sinds 2008 heb ik een iPhone, gekocht via 2call. Daar kon je gewoon KPN als netwerk selecteren, en dat heb ik ook gedaan. Maw: sinds 1 jaar gebruik ik de iPhone op ht KPN-netwerk, tot volle tevredenheid.

Dus... : wat is het nieuws ?    

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media