Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Betere stabiliteit in Snow Leopard 10.6.3 build

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

SpiderClass
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 121 | Lid sinds: 05-06-2007 | Geplaatst om: 14:52 - 07-01-2010
Hier crashed safari ook af en toe door flash en ik heb 10.5 nog, dus dat wil niet per se aan 10.6 liggen      Zal wel gewoon safari 4.0.4. zelf wezen..

W van de Wiel
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 463 | Lid sinds: 27-08-2002 | Geplaatst om: 15:06 - 07-01-2010
Hier geen crash, maar mail geeft af en toe wat problemen met afsluiten b.v. duurt erg lang, mails die "normaal" in een andere map binnen dienen te komen verschijnen toch gewoon in inkomend.
Dat soort kleine eigenaardigheden.    

....a better way of life
Marillion

iWilco
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 622 | Lid sinds: 20-02-2003 | Geplaatst om: 16:57 - 07-01-2010
Ik vind snow leopard op dit moment helemaal nog niet zo soepel.
Misschien dat deze update het beter maakt.
Raad een ieder aan die nog werkt op bijvoorbeeld leopard dit voorlopig lekker zo te laten.

mrx3d
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 123 | Lid sinds: 05-05-2005 | Geplaatst om: 22:55 - 07-01-2010
Snow Leopard draait hier op zich als een zonnetje, zowel op de nieuwe MacBook Pro als op de ouwe iMac. Enige probleem is Safari, dat na intensief downloaden of sites met veel Flash bekijken steeds trager wordt en mijn hele werkgeheugen opvreet. Maar dan draai ik iFreeMem even en draait alles weer urenlang vlekkeloos.

VISTA - Viruses, Infections, Spyware, Trojans & Adware

sindo
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
Aantal berichten: 68 | Lid sinds: 27-12-2009 | Geplaatst om: 14:15 - 10-01-2010
Hier loopt het ook niet zo best nog met safari nog met firefox, sommige pagina's lijken gewoon vast te lopen, en dat had ik voordien niet, wel een beetje teleurstellend.  Ik heb ook geen zin om allerlei apps te draaien om de boel draaiende te houden, dat is net de reden waarom ik van windows overgestapt ben.

Grtz

Sindo

Once you go Mac, you never go back

bertvanderveen
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2643 | Lid sinds: 10-09-2003 | Geplaatst om: 14:25 - 10-01-2010
Niet vergeten dat de Finder herschreven is voor SnoLeo… Er moeten dus wel wat bugjes inzitten.

Terugkomend op gesignaleerde problemen met crashende progs: gooi er nog eens een Combined Update overheen, gooi de prefs van de probleemprogs weg.

Mocht het dan nog gebeuren: doe eens een clean install op een andere schijf en test dat.

Bert Vanderveen […]
Digitaal: http://flavors.me/bertvanderveen
MacPro 2*3 GHz Quad/10GB/2.5TB/Eizo ColorEdge CG245W/23"CinDis · MacBookPro 15-inch 2.53 GHz/8GB/320GB · iPod 5G/60GB · iPhone 4G/32GB white · iPad2 3G/64GB black

MacFrankie
Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 07:46 - 08-02-2010
Naast problemen met een verdwenen Finder icoon en een steeds vastlopende Snelle Weergave had ik nu ook een strandbal in Finder, die voorkwam dat de screensaver uit ging.

Ik wacht nog even met het volledig opnieuw installeren van m'n iMac totdat 10.6.3 er is. Snow Leopard is de meest buggy OS X versie sinds 10.2.8! Als 10.6.3 niet snel komt, of als-ie nog steeds niet stabiel is, dan ga ik terug naar Leopard. Ik hoop dat mijn Mail archief een versie terug kan...

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media