Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Flash nog een beetje meer onder vuur

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]    Volgende »

Spinsels
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
Aantal berichten: 85 | Lid sinds: 03-04-2007 | Geplaatst om: 12:46 - 04-02-2010

Citaat: Lang Lid om 11:09, 4-02-2010
een analoge klok. Daar zal ik dan straks een andere oplossing voor moeten verzinnen.    

helemaal makkelijk: http://www.fofronline.com/experiments/clock/#clock

Robert

odo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2070 | Lid sinds: 28-11-2003 | Geplaatst om: 14:06 - 04-02-2010
Wat je ook van Flash moge vinden, het blijft jammer dat een deel van het web op iPhone/iPad niet toegankelijk is. Het www is bedoeld en wordt gebruikt om al het mogelijke online te plaatsen. Ook dat obscure US platenlabel met een Flash-site of het vakantiehuisje in Bretagne waar alle info in een Flash-site verstopt zit. Als ik online ben wil ik gewoon alles kunnen bekijken wat er te zien is en niet verveeld worden met nare meldingen. Uiteraard wil ik ook geen vastlopers, maar ik wil daar (na een waarschuwing) dan wel zelf voor kunnen kiezen.

Het zou me verbazen als Adobe niet met een goede nieuwe player tevoorschijnt komt, en tegelijk is het interessant om te zien wat bevoorbeeld MS met de ZunePhone gaat doen. Apple is makkelijk te verslaan op features en dat zal de concurrent dan ook niet nalaten.

ard
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 240 | Lid sinds: 25-11-2003 | Geplaatst om: 14:18 - 04-02-2010
Kan iemand mij de bron van dit bericht even geven. Heb ik nodig in een discussie op een ander forum.

"PC's voor het volk, Apples voor de goden" - intermediar 27.09.2002

Robert
Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20023 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 14:57 - 04-02-2010
@ ard: Sorry, ik was vergeten om de bron toe te voegen, die staat nu onder de link 'zonder ondersteuning'.

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

Plexyglazz
Niet Aanwezig

MacFreak v.h. jaar
Aantal berichten: 2823 | Lid sinds: 08-01-2003 | Geplaatst om: 15:00 - 04-02-2010
Flash is een schitterend platform om appllicaties in te ontwikkelen, maar vergt wel erg veel van het OS waar het op draait, zeker onder Mac OS X.

Het verweer dat Adobe afgelopen week online plaatste gaat vrijwel geheel voorbij aan de prestatieproblemen van Flash. Het zou Adobe sieren als ze dit echte probleem aan zouden pakken.

SPAREBLADES Small fish, Big ideas ...
InDesign User Group Where Pro's help Pro's!

KrizZaY
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 419 | Lid sinds: 25-11-2003 | Geplaatst om: 15:01 - 04-02-2010
allemaal goed en wel, maar ondertussen zitten we nog steeds met dit probleem:

atelier
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 589 | Lid sinds: 26-05-2002 | Geplaatst om: 15:22 - 04-02-2010
Ja, precies. Voor content die je wilt zien, zet je de Flash-plugin aan. Simpel. Voor de rest...zalige stilte en een niet bewegend legosteentje.    

http://www.hlwebdesign.eu

Rudolf
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 148 | Lid sinds: 14-11-2004 | Geplaatst om: 17:36 - 04-02-2010
Adobe knijpt 'm wel degelijlk!

Ze schijnen al in hoog tempo te werken aan een nieuwe en verbeterde versie voor de Mac. Flash zou op de tekentafel daar al sneller zijn en het systeem minder belasten dan onder W. Komisch clubje, die jongens en meisjes bij Adobe. Het is dus gewoon waar dat ze het geen lor konden schelen dat hun Flash-dingetje maar matig onder de Mac werkte.

[http://www.macnews.de/news/13885/flash-player-10-1-am-mac-schneller-als-unter-windows/]

hitchhiker
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 8010 | Lid sinds: 22-07-2003 | Geplaatst om: 21:52 - 04-02-2010

Citaat: odo om 14:06, 4-02-2010
Het www is bedoeld en wordt gebruikt om al het mogelijke online te plaatsen.

Zeker, daarom is het des te belangrijker voor webontwerper te bedenken wat er nu werkelijk toe doet.

Citaat: odo om 14:06, 4-02-2010
Ook dat obscure US platenlabel met een Flash-site of het vakantiehuisje in Bretagne waar alle info in een Flash-site verstopt zit

Platen en vakantiehuisjes kun je prima verkopen zonder flash. Het is daar volkomen overbodig. Ik zie vaak dingen als een balk in een verlooptint, gemaakt in flash. Dat is gewoon dom misbruik, verlooptintente balkjes maak je mbv gif jpeg of png en niet in Flash.

Don't Panic!

Peter Villevoye
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 9494 | Lid sinds: 17-03-2001 | Geplaatst om: 21:57 - 04-02-2010
Komop, Flash is best een fraai en nuttig onderdeel
in veel websites. Het zijn vaak de krenten in de pap
qua vormgeving, animatie en interactie. Het zij zo !

Op de iPhone mis ik het echter niet, omdat ik op de
iPhone meer websites bekijk die om informatie gaan
en minder om "mooi" of "lollig". Een probleem dat
zich dus goeddeels vanzelf oplost !

Studea — Advies - Training - Begeleiding.  Ook op Twitter.com/studea !

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media