Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         PC-ziekten 'genezen' met belastinggeld?

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

Jules
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4062 | Lid sinds: 21-02-2003 | Geplaatst om: 20:09 - 08-03-2010
Je snapt mijn punt niet, denk ik.
Je kunt als commercieel bedrijf prima een andere primaire doelstelling hebben dan op zo'n kort mogelijke termijn je aandeelhouders tevreden te stellen. Bijvoorbeeld zoveel mogelijk mensen aan het werk houden, of het maximaliseren van je toekomstige potentiële afzetmarkt door te investeren in een gezondere wereld, etc... Noem maar op. Het probleem zit 'm dan ook niet in het winst maken an sich, maar in het gegeven dat de aandeelhouders - met eenvoudige egoďstische belangen- ervoor zorgen hoe die winst besteed wordt.

My band online:
http://settuno.com/

drrob
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 113 | Lid sinds: 02-03-2010 | Geplaatst om: 20:11 - 08-03-2010
Haha, hoe zijn we hier zo op beland? Hoe moet ik dat nu volgens jou op Microsoft en haar producten betrekken?

Jules
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4062 | Lid sinds: 21-02-2003 | Geplaatst om: 01:43 - 09-03-2010
Dirk - van Hein de Kort - zou zeggen: "Met je lul uit je broek"   

My band online:
http://settuno.com/

drrob
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 113 | Lid sinds: 02-03-2010 | Geplaatst om: 17:29 - 09-03-2010
Haha, erg leuk. Helaas snap ik er niets van.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media