Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         Steve Ballmer nu positief over App Store

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Ger Nijkamp, Plexyglazz, SteefJoops, Ibor Gork  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

Robert
Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20023 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 10:17 - 09-03-2010
In het verleden heeft Steve Ballmer zich nogal negatief uitgelaten over de App Store. Zijn commentaar was toen "it's a good business if you can make it" waarmee hij een duidelijk sneer gaf naar Apple omdat hij kennelijk vond dat die een te groot percentage inhielden. Dit commentaar kwam trouwens in dezelfde tijd dat hij de iPhone nog met een schamper lachje afdeed.

Tijden veranderen, de iPhone is Windows Mobile voorlopig lang en breed voorbij en Steve Ballmer heeft kennelijk ook ingezien dat het succes van de App Store betekent dat hij er gewoon naast zat.

Dat betekent waarschijnlijk dat Microsoft voor Windows Phone 7 ook een App Store gaat opzetten, want in de aanloop daar naar toe komt Steve Ballmer nu plotseling met complimenten voor de App Store.

Citaat:

Apple's done a very nice job that allows people to monetize and commercialize their intellectual property

Apple heeft het goed gedaan waardoor mensen hun intellectuele gedachtengoed nu commercieel ten gelde kunnen maken.

Dat lijkt me een gecompliceerde manier om te zeggen dat je het achteraf een prima idee vind en dat we niet verbaasd moeten zijn als jij straks ook met een imitatie van dat idee komt.

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

odo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2070 | Lid sinds: 28-11-2003 | Geplaatst om: 10:34 - 09-03-2010
Gewoon aardig, of bewust? Er wordt wel gespeculeerd dat Apple nu samen met MS optrekt tegen de macht van Google. De vriendelijke woorden van Ballmer worden door sommigen dan ook gezien als aanwijzing voor een deal over Bing.

Robert
Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20023 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 11:37 - 09-03-2010

Citaat: odo om 10:34, 9-03-2010
Er wordt wel gespeculeerd dat Apple nu samen met MS optrekt tegen de macht van Google.

Ik heb dat ook gelezen, maar dat is (voorlopig) wat mij betreft iets te veel speculatie. Maar als we Bing in iPhone OS in Safari tegenkomen dan weet ik het ook zeker...  

odo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2070 | Lid sinds: 28-11-2003 | Geplaatst om: 11:43 - 09-03-2010
Ik moet het ook eerst zien en dan geloven hoor, maar als Steve Ballmer gratis complimentjes aan Apple gaat uitdelen moet je altijd extra op je hoede zijn     of liever    

Martinuz
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1095 | Lid sinds: 25-09-2004 | Geplaatst om: 14:19 - 09-03-2010
Ach, al doende (vallende) leert men. Ook als CEO van een veel te groot bedrijf bent.

Absurdisme is te koop heden ten dage...

NicoJ
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 529 | Lid sinds: 15-06-2005 | Geplaatst om: 14:32 - 09-03-2010
Misschien komt dit er aan:
http://www.faqt.nl/?p=4553

Robert
Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20023 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 20:04 - 09-03-2010
@ NicoJ: ik vind die Courier echt een ramp van de bovenste plank (lekker films en foto's kijken op een scherm dat uit twee delen bestaat) en hoop dus voor MS dat ze dat lekker op de plank laten liggen.

Maar ik kan er natuurlijk ook stevig naast zitten...  

Blender
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1154 | Lid sinds: 19-01-2006 | Geplaatst om: 10:48 - 10-03-2010

Citaat: odo om 10:34, 9-03-2010
Er wordt wel gespeculeerd dat Apple nu samen met MS optrekt tegen de macht van Google. De vriendelijke woorden van Ballmer worden door sommigen dan ook gezien als aanwijzing voor een deal over Bing.

Als Microsoft nou eens een fatsoenlijke browser gaat bouwen
op de webkit-basis dan mag Bing standaard op de Mac (die ik
dan weer snel verander in de voorkeuren naar Google!)

MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5478 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 13:35 - 10-03-2010
Volgens mij moet er juist een groot blok tegenover informatieverzamelgigant Google komen (zoals er tot voor kort een samenwerking tegen MS nodig was).

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media