Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Mededelingen: Tips, nieuwtjes en mededelingen
         Morgen een .Mac update?

Welkom bij Mededelingen: Tips, nieuwtjes en mededelingen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 3 4 5 ]    Volgende »

KJ
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1472 | Lid sinds: 22-12-2003 | Geplaatst om: 20:37 - 06-08-2007
Op de .Mac website van Apple staat het volgende te lezen onder het maintenance kopje:

"Due to scheduled maintenance, .Mac members might be intermittently unable to access some .Mac services from 10 AM to 12 PM PDT on 08/07/2007. We apologize for any inconvenience."

Laat dat nu ook toevallig de tijd zijn waarop in Apple campus het Mac gerelateerde nieuws wordt gebracht. Ik kan me nog herinneren in het het interview met Walt Mossberg dat Steve Jobs beloofde dat .Mac een ondergeschoven kindje was en dat daar binnen kort verandering in zou komen.

We wachten af...

KJ
Set your mind to elegant electronic music: http://www.eevolute.com

JPZ
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 2966 | Lid sinds: 10-06-2001 | Geplaatst om: 22:42 - 06-08-2007
Zou leuk zijn,wat meer ruimte en snelheid is welkom.
Hopelijk niet alleen maar meer iCards.....   

300+ New Features! 50 or so might not be intended but they're still new!

bobdebouwer
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 441 | Lid sinds: 26-11-2003 | Geplaatst om: 22:48 - 06-08-2007
Het zou ook wel eens een keer tijd worden dat apple er wat mee doet. Want het voldoet al lang net meer aan de huidige eisen. Het is zo snel als dikke ....... door een trechter.

Heb het ook een jaartje geprobeerd maar ik vind het op dit moment echt zwaar tegenvallen, als je bedenkt dat apple het bij bijna al zijn apps toepast of wil latern toepassen.  

MBP 17" 2,4Ghz SR 160Gb 4Gb

Philip Mees
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 584 | Lid sinds: 07-01-2004 | Geplaatst om: 00:03 - 07-08-2007
en ik ben er juist weer zeer tevreden mee, het kan echter altijd beter...

Do not eat iPod shuffle

Ferry13
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 342 | Lid sinds: 14-09-2005 | Geplaatst om: 00:24 - 07-08-2007
Ik zou graag meer synchronisatie-opties zien. Bijvoorbeeld om hele mailboxen te synchroniseren, in plaats van alleen accounts en dergelijke.

MacRonald
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2359 | Lid sinds: 08-03-2005 | Geplaatst om: 08:56 - 07-08-2007
Ik denk dat ze het ook voor de PC gaan uitbrengen.

Drukwerk in 24 uur geleverd - PrintShopper.nl - Roll up banner - Geboortekaartjes maken

patjo
Niet Aanwezig

Junior Lid
Aantal berichten: 30 | Lid sinds: 30-05-2006 | Geplaatst om: 09:19 - 07-08-2007

Citaat: DTPRonald om 8:56, 7-08-2007
Ik denk dat ze het ook voor de PC gaan uitbrengen.

Dat mogen ze van mij, maar dan wel pas als ik als trouwe - en overigens best wel tevreden - abonnee wat meer waar voor mijn geld krijg. Vooral meer snelheid en meer opslagruimte.

Vitruvius
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1543 | Lid sinds: 15-01-2004 | Geplaatst om: 09:45 - 07-08-2007
nou, meer snelheid gaat er alleen komen als ze een server in europa neerplanten.
Meer opslag: zeer waarschijnlijk.
IK hoop nu eindelijk ook miojn agenda's te raadplegen en te wijzigen op.mac
En dat de programma's er het zelfde gaan uitzien zoals op mijn mac en dan volgt een hersenkronkel die uitkomt op  ".mac is je on-line computer en zie eruit zoals je dekstop"
- Mail
- iCal
- Adresboek
- Bookmarks (zeker nu met safari voor windows)
- iChat (moet gaan om on-line in te loggen)
- Stickies
- map documenten (of een deel daarvan want bij mij is die al ruim 10 gig groot)
- De nummers die je on-line hebt gekocht kan je via iTunes volledig beluisteren (en eventueel muziek dat je op je .mac schijf hebt staan).
- ...

Archaeology is fun, opgraven is afzien! MacBook 10.7
Ergens in de evolutie is er iets gigantisch fout gegaan.

Esquare
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6303 | Lid sinds: 01-04-2007 | Geplaatst om: 09:51 - 07-08-2007
De snelheid van .Mac wordt in mijn beleving voor de volle 100 procent bepaald door de snelheid die mijn provider biedt. Daar kan Apple uiteraard niks aan veranderen.

Probleem? Check eerst je harde schijf met Schijfhulpprogramma en SMART Utility (http://tinyurl.com/SMARTUtility).
En kijk ook eens op: discussions.apple.commacosxhints.comthexlab.com.
(En als je problemen wilt, probeer dan: CleanMyMac, Onyx, MacKeeper, Xslimmer of Monolingual...!)

JPZ
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 2966 | Lid sinds: 10-06-2001 | Geplaatst om: 12:08 - 07-08-2007
Ik heb 2mb upload,haal dat ook weleens op andere sites,maar helemaal nooit bij .Mac
Ik ben tevreden met .Mac,aangezien ik er geld aan verdien, maar meer snelheid zou best mogen.
Meer ruimte ook,ik koop nu ieder jaar trouw bij.

300+ New Features! 50 or so might not be intended but they're still new!

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 3 4 5 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media