Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Mededelingen: Tips, nieuwtjes en mededelingen
         vandaag bij Aldi: watervast toetsenbord & kaartlezer & inkt

Welkom bij Mededelingen: Tips, nieuwtjes en mededelingen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

PSYCHOMAC
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 3282 | Lid sinds: 20-08-2003 | Geplaatst om: 16:31 - 16-08-2007
Was net in de Aldi.... heb het toetsenbord in mijn handen gehad , het zwarte . Ik heb twee kinderen van 4 en 7 jaar ( en een van 20) . De jongste heeft al overal zijn bekertje omgekiept....
behalve bij de Macs.
Ik vond het toch te goedkoop.... met de dingen die ik van tevoren gelezen had...ook geen beste kwaliteit...Verder is de Aldi een prima winkel. Ik ging voor het toestenbord (ff kijken) , maar kwam toch weer met een aantal andere veel goedkopere dingen voor de kinderen terug (stickers en een plakstift).
Zou trouwens nooit bij de aldi een PC kopen. Collega's van mij hebben dat in het verleden wel gedaan.....
Ik ga verder met mijn superergonomische platte , esthetisch verantwoorde toetsenbord dat bij de nieuwe IMac 20" past.......

iMac C2D 2.4 20", 3x iMac G3 , 2x iMac G4, 1x iMac G5 ,twee PMacs dual 1.8 en dual 2.0 G5 met 23inch Display(alu en model ervoor), powerbook 12 inch,  Apple TV, Apple Cube met 17 "ADC Scherm, PM G4 QuickSilver, twee iPods en op de zolder nog alles vanaf lc 450

MacMiep
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2261 | Lid sinds: 31-03-2003 | Geplaatst om: 19:53 - 16-08-2007
Er zijn trouwens siliconen toetsenbordbeschermers te krijgen. Of die er al zijn voor de nieuwe weet ik niet. Ze zijn duurder dan dat Aldi geval, dat wel.

grtz,
MM

Al tien jaar beheert Miep de MacMiepMacCursus op http://www.macmiep.nl!

kernheimer
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 635 | Lid sinds: 13-10-2003 | Geplaatst om: 20:24 - 16-08-2007
Ja ik ben ook aldi fanaat. al jaren.
Ik heb mijn wacom tabletje A5 voor nog geen 30 euro gekocht. ben nog steeds in de 7e hemel ermee. ook andere hardware. jammer dat de epson printer van een paar maanden geleden niet ondersteund werd.
ik ben lidl en aldi fan!!!!!!!
( maar dat kan er ook mee te maken hebben, dat ik ieder voorjaar mijn klompen goedkoop kan kopen...tja....een boerin uit de stad hoor! )
geen cent teveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllll...
hahahahahaha

Vista = Virus inside, switch to apple

MacBookTo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1166 | Lid sinds: 28-02-2007 | Geplaatst om: 23:32 - 16-08-2007
Dan kom je zeker uit Ede (Kernheim)

Mmm, 'apple'moes van de Aldi, met stukjes erin!!!!

(Bewerkt door MacbookTo om 23:33, 16-08-2007)

"Zoek nooit het geluk, want je zoekt je een ongeluk."
Mac Pro 2x 2,8 GHz Quad-Core+ MacBook + iPhone 4

Bjinse
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 196 | Lid sinds: 04-03-2002 | Geplaatst om: 00:34 - 17-08-2007
Het is me gelukt.
Via Ukelele heb ik een Aldi.keylayout en Aldi.icns gemaakt.
Voor de iconen heb ik simpelweg German.icns gekopieerd, want Aldi is tenslotte Duits toch?
De files stop je in /System/Library/Keyboard Layouts
dan opnieuw inloggen en via Systeemvoorkeuren / Landinstellingen / Invoermenu
onderaan het vinkje aanzetten om het menuutje bovenin de menubalk te krijgen.
En als er dan een vinkje voor Aldi staat, kun je bovenin voor Aldi kiezen.
Alleen steeds als ik het gewone keyboard van mijn laptop wil gebruiken, moet ik weer terugwisselen.

Je kunt ze vinden in directory:
http://www.xs4all.nl/~bjinse/keyboard/

The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they start making vacuum cleaners.

Zormac
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 345 | Lid sinds: 02-07-2005 | Geplaatst om: 12:48 - 17-08-2007
Ik vraag me af wat wijn met een computer te maken heeft.
Niet van het onderwerp afdwalen a.u.b.

Gmid
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1822 | Lid sinds: 11-02-2004 | Geplaatst om: 13:18 - 17-08-2007

zal aan mij liggen.    

(Bewerkt door Gmid om 14:19, 17-08-2007)

<><

MacBookTo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1166 | Lid sinds: 28-02-2007 | Geplaatst om: 13:39 - 17-08-2007
Nee Gmid, aan Reneke in het verre verleden. De kater van de wijn heeft bij Zormic lang geduurd.         

Gmid
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1822 | Lid sinds: 11-02-2004 | Geplaatst om: 14:26 - 17-08-2007
Oh die opmerking van Renneke had ik gelezen, en ter harte genomen. Misschien is dat een beetje off topic, maar was enigszins verbaasd dat zormac zich daar zo aan irriteerde.

Ach ja. Straks eerst maar eens een glaasje zuid afrikaanse rode wijn van de Aldi.    

<><

MacBookTo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1166 | Lid sinds: 28-02-2007 | Geplaatst om: 14:33 - 17-08-2007

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media