|
 |
Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands! |
 |
|
 |
|
|
|
|
Esquare
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 6303 | Lid sinds: 01-04-2007 | Geplaatst om: 13:22 - 25-08-2007
| @Kenneth: ik had juist begrepen dat kalibreren niet goed mogelijk was door het 'voorzetglas'. Dat klopt dus niet? |
Probleem? Check eerst je harde schijf met Schijfhulpprogramma en SMART Utility (http://tinyurl.com/SMARTUtility). En kijk ook eens op: discussions.apple.com • macosxhints.com • thexlab.com. (En als je problemen wilt, probeer dan: CleanMyMac, Onyx, MacKeeper, Xslimmer of Monolingual...!)
|
|
|
|
Don Frisco
Niet Aanwezig
Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 5 | Lid sinds: 07-08-2007 | Geplaatst om: 13:33 - 25-08-2007
 |
Citaat: Kenneth B Done om 12:02, 25-08-2007 ... Dit is de mooiste computer de je kan kopen, ik wil er ook een maar ik heb een MacPro. |
 |
| Hoe jammer... |
|
|
|
|
slechtkwast
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 353 | Lid sinds: 25-12-2006 | Geplaatst om: 14:50 - 25-08-2007
Citaat: Kenneth B Done om 12:02, 25-08-2007 ... Dit is de mooiste computer de je kan kopen, ik wil er ook een maar ik heb een MacPro. Dat is toch geen probleem gewoon een er bijkopen geld speeld geen rol. |
|
|
|
|
Dick de Roos
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 2275 | Lid sinds: 10-01-2001 | Geplaatst om: 15:49 - 25-08-2007
 |
Citaat: Kenneth B Done om 12:02, 25-08-2007 Wel even gecallibreerd met eye-one. |
 |
| VERTEL!!! Als ik dpreview mag geloven, was juist Eye-One degene die wat steken liet vallen. Hoe ging het kalibreren verder? Is er veel verschil/ Gaat het goed? Deed je het (kalibreren) in het donker? Dat soort dingen dus. |
Argument is the worst sort of conversation. (Jonathan Swift) Groeten, Dick de Roos
|
|
|
|
Kenneth B Done
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 363 | Lid sinds: 22-02-2004 | Geplaatst om: 20:21 - 26-08-2007
| Ik gebruik Eye one voornamelijk om snel automatisch te calibreren. Het is de goedkoopste oplossing en zonder me al te veel in alle theorie te verdiepen is dit voor mij de makkelijkste manier om een redelijk kleurenprofiel aan te maken. Ik kan heel goed zien dat de contrasten, grijstonen en kleurwaarden dan veel beter zijn dan de aanwezige profieltjes. En als je 2 monitors wilt matchen op elkaar dan doet de Eye one dat ook heel aardig (het kan echt nog een stuk beter, maar dat kost dan ook veel meer) en een calibratie 'op het oog' is erg tijdrovend. Ik let erop dat ik tijdens de calibratie een gemiddelde lichtsituatie creeer. Natuurlijk kan je meerdere profielen aanmaken, 1 met daglicht en 1 voor 's avonds. Ook kan je met Eye one een uitgebreide calibratie doen waarbij je eerst met de meter het omgevingslicht meet. Ik ben er tevreden mee, en de calibrator plakt nu heel goed aan de glasplaat van de nieuwe iMac, waardoor je de computer ook niet meer zo naar achteren hoeft te kantelen. |
MacPro 3 Ghz 8 GB RAM 6 TB Decklink Intensity Pro
|
|
|
|
Dick de Roos
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 2275 | Lid sinds: 10-01-2001 | Geplaatst om: 08:50 - 27-08-2007
OK, bedankt voor de uitleg! Een 'normale" kalibratie is voor mij ook voldoende. Dat geeft de burger moed. |
Argument is the worst sort of conversation. (Jonathan Swift) Groeten, Dick de Roos
|
|
|
|
Feestbeest
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
|
Aantal berichten: 60 | Lid sinds: 07-04-2004 | Geplaatst om: 14:47 - 31-08-2007
Hidiho Maccers, En wat denk je een weekje verder......... (trommelgeroffel) Tromptet geslater, en en wat denk je na 23 dagen gebeld met m'n apple leverancier!!!!!! ja ja heb ik hem of hen ik hem niet, (nog meer trommelgeroffel) het antwoord is................. Het is wel een hele mooie Imac die 24" Best wel lekker weer van de week he vooral in het begin van de week....... Alleen een beetje koud..... Gelukkig is die bosbrand in griekenland bijna helemaal geblust, De beurs gaat het op het moment van schijven ook weer goed omhoog al weer 1 punt in de +, hopen dat we morgen mooi weer hebben want het is stadshart Caribean met een grote BBQ op het stadshuisplein!!! O ja het ging over die Imac 24" 2,8 geloof ik he ....... Die heb ik dus nog niet...... Weer een weekend zonder mijn geliefde Tje wordt vervolgd!!! |
Het leven is een groot FEEST !!!
|
|
|
|
maranello
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
|
Aantal berichten: 88 | Lid sinds: 22-07-2004 | Geplaatst om: 16:01 - 31-08-2007
lol, Nog steeds jammer voor je. Ik geniet er met voll teugen van. |
iPhone 4 16 GB, iPad2 64 GB, iMac G5 24" 2,8 GHz Intel Core 2 Duo - 4 GB ram - 750 GB HD, Western Digital My Book2 Studio Edition 1 TB, Apple TV 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|