Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Mededelingen: Tips, nieuwtjes en mededelingen
         iPhone heeft al G3, GPS en FM-tuner
                Elke actuele technologie zit al in de iPhone
Welkom bij Mededelingen: Tips, nieuwtjes en mededelingen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

hitchhiker
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 8036 | Lid sinds: 22-07-2003 | Geplaatst om: 18:44 - 20-08-2007
Kennelijk niet dus.   

Citaat: http://www.computerwiz.com/?p=80
So clearly the older non-gigabit model does not appear to be software upgradeable to the new gigabit features.

Don't Panic!

mstegink
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 17 | Lid sinds: 27-11-2004 | Geplaatst om: 20:41 - 20-08-2007
Andere situatie. Ze wisten dat ze een 802.11n AP gingen uitbrengen en hebben de clients er op voorbereid. Hetzelfde bij de iPhone: ze wisten altijd al dat ze in Europa en Japan 3G nodig hadden. Bij het gigabit voorbeeld is daar geen sprake van.

En eenmaal wel betekent dat ze de truc toepassen, eenmaal niet betekent niet het tegenovergestelde.

(Bewerkt door mstegink om 20:42, 20-08-2007)

(Bewerkt door mstegink om 20:42, 20-08-2007)

bert
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1210 | Lid sinds: 15-09-2002 | Geplaatst om: 21:53 - 20-08-2007
Nog iets 1: De MacBook Pro en nieuwe iMac bevatten beide een iSight met een hogere resolutie dan 640 x 480, maar van die resolutie maakt iChat nog geen gebruik. Een hogere resolutie heeft natuurlijk ook pas zin wanneer er meer mensen zijn waarmee je met hogere resolutie kunt communiceren (en maar hopen dat de brandbreedte-snelheden ook toenemen).

Nog iets 2: Apple deed, ivm een of Amerikaanse wet, erg moeilijk over het uitbreiden van functionaliteit van iets. Daar moest (een gering) bedrag voor worden betaald. Heeft te maken met een of andere boekhoudkundige kwestie. Ik kan me om die reden niet voorstellen dat er (zoveel) extra functionaliteit bij zou komen.

Bert

mstegink
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 17 | Lid sinds: 27-11-2004 | Geplaatst om: 22:06 - 20-08-2007
1. Mee eens, 2. Doen ze misschien wel hetzelfde, niet iedereen zit er om te springen.

bert
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1210 | Lid sinds: 15-09-2002 | Geplaatst om: 22:30 - 20-08-2007
2. Het andere ging (als ik me goed herinner) om software. Voor GPS enzo is hardware nodig. Mensen die dat niet gebruiken hebben er wel voor betaald, en er zal veel gemor zijn dat de iPhone (voor hen) duurder was dan nodig. Sure, ik gebruik ook niet alle mogelijkheden van mijn telefoon (of computer), maar ik wist dat ik er voor betaalde toen ik het toestel kocht.

Bert

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media