|
|
Pieterr
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 6384 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 17:00 - 30-05-2011
"One experiment is better than a thousand expert opinions. Try it."
|
|
|
|
MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 19:07 - 30-05-2011
| De eerste indruk (van foto's, hij is nog niet live te bewonderen) is dat het een mooie MBA kloon is, met, gelukkig, ook een grote touch pad. En ook goed te zien dat er een mini display port op zit (wel jammer dat dat geen ThunderBolt is). Het aluminium lijkt me wel besmettelijk voor van alles, vooral vette vingers! |
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
|
|
|
|
Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
|
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 11:30 - 31-05-2011
Maar eigenlijk ontwikkeld niemand zelf meer wat, maar kopiëren ze allemaal Apple. En of dat nu zo'n slimme strategie is..? |
Robert is van beroep fotograaf. Kijk hier voor zijn website in beweging.
|
|
|
|
watcherob
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 353 | Lid sinds: 27-04-2008 | Geplaatst om: 12:00 - 31-05-2011
| Vreemd is dat ja. Ook als je veel van de HP laptops ziet. Dat zijn exacte Macbook klonen alleen dan geen unibody en kunststof |
|
|
|
|
Sypie
Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 2741 | Lid sinds: 29-07-2008 | Geplaatst om: 12:25 - 31-05-2011
 |
Citaat: MacFrankie om 19:07, 30-05-2011 Het aluminium lijkt me wel besmettelijk voor van alles, vooral vette vingers! |
 |
| Daarom gebruikt Apple het ook zoveel. Alle MacBooks, MacBook Pro's, MacBook Air, iMac en Mac Pro hebben aluminium behuizingen. Voordeel van aluminium is dat je het met een licht vochtig doekje kunt schoonmaken. |
|
|
|
|
Ziegler
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 3192 | Lid sinds: 06-10-2007 | Geplaatst om: 12:59 - 31-05-2011
 |
Citaat: Robert om 11:30, 31-05-2011 Maar eigenlijk ontwikkeld niemand zelf meer wat, maar kopiëren ze allemaal Apple. En of dat nu zo'n slimme strategie is..? |
 |
| Of het slim is weet ik ook niet, maar wat moeten ze anders? Apple 'weet de weg'. Wat dat betreft is het niet anders met andere producten: iemand ontwikkelt een koffiezetapparaat en vind een goede vorm daarvoor. Je zal die vorm daarna vaker tegenkomen. Het is tenslotte een goede vorm. Datzelfde principe geldt voor bijna elk ander product. Alle kasten die ik ken hebben de deuren aan de voorkant. Er is vast geëxperimenteerd het op een andere manier te doen, maar dat is kennelijk niet veel geworden. |
Eigenlijk al lid sinds 3-3-2002. www.last.fm/user/skrutinizert
|
|
|
|
MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 13:20 - 31-05-2011
Het lijkt erop dat Apple het sinds de eerste iPod niet meer fout kan doen. Vroeger kon je zo zien welke telefoon van Nokia was, en welke van Ericsson, of van Motorola. En toen kwam de iPhone. En vanaf dat moment lijken alle telefoons (muv de BlackBerry) op de iPhone! Met de iPad en de MBA gaat dat dus nu ook zo. |
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
|
|
|
|
Ziegler
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 3192 | Lid sinds: 06-10-2007 | Geplaatst om: 14:52 - 31-05-2011
| Daar lijkt het wel op inderdaad. Ik ben al een tijdje nieuwsgierig wanneer die 'flow' gaat stoppen waar het bedrijf overduidelijk in lijkt te zitten. Zo toonaangevend als Apple maak je het niet vaak mee. |
Eigenlijk al lid sinds 3-3-2002. www.last.fm/user/skrutinizert
|
|
|
|
Pieterr
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 6384 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 19:53 - 31-05-2011
"One experiment is better than a thousand expert opinions. Try it."
|
|
|
|
Plexyglazz
Niet Aanwezig

MacFreak v.h. jaar
|
Aantal berichten: 2826 | Lid sinds: 08-01-2003 | Geplaatst om: 21:28 - 31-05-2011
Alle "ultradunne en ultrapraktische" ontwerpen die Apple de laatste tijd heeft gepresenteerd – iPhone, MacBook Air, iMac – grenzen qua ontwerp zó aan het minimale, dat het voor de prijsvechters bijna niet meer te doen is om met "originele" ontwerpen te komen. In de tijd dat veel laptops nog het formaat van een vliegdekschip hadden, was er veel meer te doen aan de styling. Apple's eigen PowerBook G3 en iBook waren daar een zeer mooi voorbeeld van met hun fraaie curven en brede rand om het scherm. Ik kan het ASUS dus niet echt kwalijk nemen dat ze zo dicht in de buurt van de MacBook Air zitten qua ontwerp. Het kan bijna niet anders! Wat ik eigenlijk best knap vind, is dat ze door de bewerking van het aluminium er toch een heel eigen draai aan hebben weten te geven, ik zag gelijk dat het geen MacBook was. Ondertussen ben ik heel erg benieuwd of de geruchten over een MacBook met A5 én i5/i7 processor waar zijn… |
InDesign User Group voor ALLE InDesign gebruikers!
|
|
|
|
|
|