Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Mededelingen: Tips, nieuwtjes en mededelingen
         Na HP nu ook Asus aan de dunne...

Welkom bij Mededelingen: Tips, nieuwtjes en mededelingen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

markof
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 988 | Lid sinds: 26-10-2009 | Geplaatst om: 11:29 - 14-06-2011
en aanvullend op de naam HP(aangezien ik het niet nodig vond om daar nu een hele nieuwe topic aan te wijden) is dat mij opviel dat de HP notebooks net zoals bij de Apple notebooks een lichtgevend logo hebben,niet centraal,maar onderin links.

Goh.. wat brengt Apple anderen toch snel op allerlei lumineuze ideeën.   

Pieterr
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6384 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 14:40 - 20-12-2011
http://www.nu.nl/gadgets/2697922/review-asus-zenbook-serieuze-macbook-air-concurrent.html

Citaat:
De Zenbook van Asus is de eerste Ultrabook van het bedrijf en moet gaan concurreren met de MacBook Air en andere Ultrabooks. De Zenbook onderscheidt zich vooral met het scherm, de snelheid en accuduur.

"One experiment is better than a thousand expert opinions. Try it."

Pieterr
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6384 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 19:29 - 06-03-2012
Schopje...

Hands-on: Fujitsu's eerste ultrabook met Ivy Bridge
http://tweakers.net/nieuws/80485/hands-on-fujitsus-eerste-ultrabook-met-ivy-bridge.html

"One experiment is better than a thousand expert opinions. Try it."

LuckyLuke
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1500 | Lid sinds: 27-03-2003 | Geplaatst om: 21:41 - 06-03-2012

Citaat: Sypie om 12:25, 31-05-2011

Citaat: MacFrankie om 19:07, 30-05-2011
Het aluminium lijkt me wel besmettelijk voor van alles, vooral vette vingers!
Daarom gebruikt Apple het ook zoveel. Alle MacBooks, MacBook Pro's, MacBook Air, iMac en Mac Pro hebben aluminium behuizingen.

Voordeel van aluminium is dat je het met een licht vochtig doekje kunt schoonmaken.

@Sypie, maar Apple heeft geen groeven in het aluminium wat het schoonmaken toch wel  behoorlijk makkerlijker maakt.

Hij lijkt er veel op, maar de afwerking kan mij niet bekoren. Ziet er beetje uit als afgebraamd met een slijpsteen.

Blender
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1212 | Lid sinds: 19-01-2006 | Geplaatst om: 21:45 - 06-03-2012

Citaat: Plexyglazz om 21:28, 31-05-2011

Ik kan het ASUS dus niet echt kwalijk nemen dat ze zo dicht in de buurt van de MacBook Air zitten qua ontwerp. Het kan bijna niet anders!

Heb wel mooie ontwerpen van Toshiba gezien die totaal niet lijken op die van Apple. Maar je moet wel origineel willen zijn natuurlijk. bedrijven als Asus, Samsung, e.d. zal het een worst wezen.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media