Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Mededelingen: Tips, nieuwtjes en mededelingen
         Tip : Live TV kijken met de Ziggo app

Welkom bij Mededelingen: Tips, nieuwtjes en mededelingen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

Esquare
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 6303 | Lid sinds: 01-04-2007 | Geplaatst om: 15:37 - 18-12-2011
Inderdaad. Zie openingspost: "Klanten van Ziggo, die een abonnement hebben op TV Standaard en Internet Z1, Z2 of Z3, dan wel een abonnement hebben op Alles-in-1 van Ziggo, kunnen bovendien gebruik maken van de dienst TV Kijken via deze app."

Probleem? Check eerst je harde schijf met Schijfhulpprogramma en SMART Utility (http://tinyurl.com/SMARTUtility).
En kijk ook eens op: discussions.apple.commacosxhints.comthexlab.com.
(En als je problemen wilt, probeer dan: CleanMyMac, Onyx, MacKeeper, Xslimmer of Monolingual...!)

Viool
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 711 | Lid sinds: 24-07-2004 | Geplaatst om: 09:35 - 19-12-2011
Ziggo liet mij vorige week weten dat je binnenkort ook (live) TV kan kijken via je computer.
Kan de tv dus de deur uit. Ik heb overigens een allesin1plus abo.

Noord Nederlands Orkest
"vreemden zijn vrienden met wie u nog kennis moet maken"

MacRonald
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2359 | Lid sinds: 08-03-2005 | Geplaatst om: 11:47 - 19-12-2011
Ze hebben inderdaad de desktop app ook aangekondigd. Dat geeft wel weer perspectief, bij eigenlijk een partij waarvan ik het niet zo snel had verwacht.

Wel handig als vrouwlief As the world burns wil kijken, en ik een fatsoenlijk programma.

Drukwerk in 24 uur geleverd - PrintShopper.nl - Roll up banner - Geboortekaartjes maken

PeterS
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
Aantal berichten: 93 | Lid sinds: 03-05-2005 | Geplaatst om: 13:48 - 19-12-2011
en de tv gids kijkt veel langer vooruit dan de digitale versie tenminste wat betreft de informatie over datgene dat wordt uitgezonden, goede zoekfunctie

reuze handig bij het opnemen van de herhalingen van series, geen dubbele meer

Peter

Rutger
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1418 | Lid sinds: 17-04-2002 | Geplaatst om: 22:22 - 19-12-2011
Alleen jammer dat die desktop app in Adobe Air gemaakt is en processor kracht vreet omdat Adobe Air troep is. Waarom niet gewoon een HTML5 website.

MacBook Pro 17" Unibody | iPhone 4 32GB |  iPad 16GB Wi-Fi

JJmac
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 464 | Lid sinds: 21-01-2004 | Geplaatst om: 22:27 - 19-12-2011
Je hebt toch al de Ziggo widget van het Dashboard? dat werkt ook gewoon, duurt wel even voor de stream het te pakken heeft.

Ik gebruik maar 30% van m'n Mac
Maar dat is 30% meer dan Windows

Rutger
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1418 | Lid sinds: 17-04-2002 | Geplaatst om: 22:47 - 19-12-2011
Deze niet officiële widget? http://members.home.nl/j.kalter/tvkiezer

Het is afwachten waar ze precies mee komen, hopelijk iets beters dan de Adobe Air app die ze getest hebben.

MacBook Pro 17" Unibody | iPhone 4 32GB |  iPad 16GB Wi-Fi

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media