|
|
MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 07:28 - 10-01-2012
| Samsung komt met een nieuwe tv die lijkt op wat Steve Jobs in zijn biografie noemt... |
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
|
|
|
|
Pieterr
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 6384 | Lid sinds: 26-08-2009 | Geplaatst om: 07:44 - 10-01-2012
Het is nog maar ruim een jaar geleden dat we hier enigszins lacherig over Samsung konden doen. De snelheid waarmee Samsung zich als topspeler positioneert blijft verbazen. |
"One experiment is better than a thousand expert opinions. Try it."
|
|
|
|
Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
|
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 09:38 - 10-01-2012
Ik ben benieuwd, maar als het net zo'n 'succes' wordt als de TV van Logitech dan hoeft Apple zich volgens mij geen zorgen te maken. En deze lancering lijkt in ieder geval te vroeg om Nuance Dragon TV er al in te hebben... |
Robert is van beroep fotograaf. Kijk hier voor zijn website in beweging.
|
|
|
|
MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 10:17 - 10-01-2012
Uit eigen ervaring weet ik dat Samsung een draak van een interface heeft voor z'n Smart TV. Dus misschien heeft het op papier alle opties die Apple TV ook zal bevatten, de uitwerking van het idee is misschien wel zo slecht dat het systeem in de buurt van Schiphol verboden wordt. Als je voor je tv moet gaan springen en met beide armen moet staan zwaaien en de kans dat je een vliegtuig er mee je huiskamer in loodst groter is dan dat je tv doet wat jij wilt, dan zul je terug verlangen naar je afstandsbediening! |
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
|
|
|
|
Spooter
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 3418 | Lid sinds: 21-02-2006 | Geplaatst om: 10:33 - 10-01-2012
We weten het pas als Apple met hun TV op de proppen komt, of als ze eerder een rechtszaak tegen Samsung aanspannen |
|
|
|
|
Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
|
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 10:42 - 10-01-2012
@ Spooter: |
Robert is van beroep fotograaf. Kijk hier voor zijn website in beweging.
|
|
|
|
odo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 2145 | Lid sinds: 28-11-2003 | Geplaatst om: 11:13 - 10-01-2012
Ik moet eerst nog maar eens zien of zo'n smart tv echt zo'n grote vooruitgang is. Ik zie mezelf nog niet roepend en zwaaiend op de bank zitten. Samsung heeft als tv-maker al jaren een toppositie naast Sony. Het feit dat ze nu met de smart tv komen lijkt me niet direct een reactie op de (vermeende) plannen van Apple. Het is een logisch gevolg van de laatste technologische ontwikkelingen. Maar dat iedereen haast heeft gekregen dankzij de angst voor Apple lijkt me duidelijk. Ik denk dat Apple er een flinke kluif aan zal krijgen om snel een groot marktaandeel op dit marktsegment te veroveren. En als de geschiedenis zich herhaalt zal Samsung razendsnel de Apple-tv interface gaan kopiëren. Erg moeilijke markt voor Apple. Maar als ze er niet in zouden geloven zou Apple er zeker niet instappen. |
|
|
|
|
orange
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1208 | Lid sinds: 29-08-2007 | Geplaatst om: 11:24 - 10-01-2012
 |
Citaat: odo om 11:13, 10-01-2012 ....Erg moeilijke markt voor Apple. Maar als ze er niet in zouden geloven zou Apple er zeker niet instappen. |
 |
| Ach, laten we eerst maar eens afwachten òf Apple er überhaupt wel in stapt. Het verhaal zal vast een verrassende wending gaan krijgen, Apple kennende. Dus misschien zien we wel helemaal niets van Apple verschijnen op dit punt. Of er gaat iets komen waar niemand ook maar van had kunnen denken dat het er zou kunnen komen. |
|
|
|
|
odo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 2145 | Lid sinds: 28-11-2003 | Geplaatst om: 11:52 - 10-01-2012
| Daarom heb ik het ook over "vermeende" plannen. Ik moet ook nog zien dat Apple er werkelijk op deze manier instapt. Helmaal niet uitgesloten dat Apple ons inderdaad op een hele andere manier verrast. |
|
|
|
|
macquarius
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1065 | Lid sinds: 29-12-2006 | Geplaatst om: 11:58 - 10-01-2012
| Ach, voor de iPod hadden andere merken ook al MP3 spelers op de markt. Voor de iPhone waren er ook al smartphones en voor de iPad had je ook al pogingen van andere fabrikanten om een succesvolle tablet (of een hybride notebook) op de markt te zetten. Dus als Samsung nu als eerste met een spraakgestuurde TV komt maak ik me geen zorgen. Apple zal, als ze al met een TV komen, dit toch weer zo aanpakken dat deze TV wel succesvol zal zijn. |
iPhone 4S / Apple TV (3rd Generation) / Next on the list is the iPad 3.
|
|
|
|
|
|