Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Mededelingen: Tips, nieuwtjes en mededelingen
         Is Samsung Apple te snel af?

Welkom bij Mededelingen: Tips, nieuwtjes en mededelingen 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

Flix
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 7451 | Lid sinds: 07-04-2001 | Geplaatst om: 13:41 - 10-01-2012

Citaat: Pieterr om 7:44, 10-01-2012
Het is nog maar ruim een jaar geleden dat we hier enigszins lacherig over Samsung konden doen.

De snelheid waarmee Samsung zich als topspeler positioneert blijft verbazen.

Ik vermoed dat Apple teveel onderdelen door Samsung heeft laten produceren, en deze daardoor 'geïnspireerd' is geraakt om zelf met 'hele eigen' producten te komen. zie bv hier.

Daarom, denk ik, wilt Apple ook heel hard af van hun economische band met Samsung.

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 20759 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 13:50 - 10-01-2012
+1 Flix.

Het zijn trouwens niet alleen de onderdelen, maar ook het uiterlijk want Samsung schaamt zich echt voor niets. Neem bijvoorbeeld deze Samsung Galaxy '3GS':

Maker Samsung, design Jonathan Ive...

bron: Cult of Mac

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

Shmoo
Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1135 | Lid sinds: 11-11-2011 | Geplaatst om: 14:05 - 10-01-2012
Ik zou het wel heel erg stoer vinden als Apple helemaal niet met een TV komt.

Sex - Macs and Rock-&-Roll

MacFrankie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 5816 | Lid sinds: 09-02-2004 | Geplaatst om: 14:16 - 10-01-2012
Gewoonlijk gaan tv's zo'n 10 jaar mee, computers zo'n 3 jaar, en Cisco en Motorola settop boxes 1 à 2 jaar. Misschien is het wel zo slim om de Apple TV mogelijkheden buiten de tv te houden!

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!

JOR
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1621 | Lid sinds: 18-07-2004 | Geplaatst om: 15:58 - 10-01-2012
ik denk maar zo, hilarisch dat gedoe met samsung,verder waren er ook al smartphones voor de iPhone.
zo zal het met een Apple led tv ook gaan,en dan zal samsung zijn tweede of derde generatie tv uitbrengen.
en raadt waar deze dat na veel onderzoek op lijkt.
Dus voor mij is Samsung geen A merk meer,en waarschijnlijk als ze hier mee doorgaan binnnenkort bij de Lidl te koop   
Ik doe er ook boodschappen   

Macbook,Mac mini,Emac,iMac,iPad,iPhone

jittebergsma
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 402 | Lid sinds: 02-10-2011 | Geplaatst om: 16:08 - 10-01-2012

Citaat: Flix om 13:41, 10-01-2012

Ik vermoed dat Apple teveel onderdelen door Samsung heeft laten produceren, en deze daardoor 'geïnspireerd' is geraakt om zelf met 'hele eigen' producten te komen. zie bv hier.

Dit is een vreemde discussie aan het worden. De Jobs TV is alleen nog maar het onderwerp van speculatie, toch weten we nu al wel zeker dat Samsung deze op een slechte manier aan het namaken is.   

JOR
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1621 | Lid sinds: 18-07-2004 | Geplaatst om: 16:27 - 10-01-2012
Nee,Samsung is aan het maken wat,Apple denkt te gaan maken!
nog vreemder Toch   

Macbook,Mac mini,Emac,iMac,iPad,iPhone

macossie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1689 | Lid sinds: 26-01-2002 | Geplaatst om: 13:46 - 11-01-2012
de tv van samsung zal waarschijnlijk werken zoals onderstaand filmpje    

http://blog.richarddas.com/post/12026859747/via-a-new-invention-on-30-rock-02-03-11

studioleo.nl

DJAN
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1160 | Lid sinds: 31-08-2007 | Geplaatst om: 14:45 - 11-01-2012
Ik zie Apple wel te komen met een eigen "TV", juist, een TV die we momenteel nog niet kennen. Vooreerst zijn er toch de pogingen met de huidige AppleTV, wat bij de AppleTV 2 eigenlijk een overbodig apparaat is al je weet dat je dit gewoon kan inbouwen en als je weet dat andere merken ook reeds met dergelijke TV bezitten zonder externe box vb Philips smartTV, Sony, Samsung enz.

Je moet natuurlijk niet blind zijn wat zo'n Apple TV in zich zal hebben, iedereen heeft het al over Siri gehad... dat Samsung er nu reeds mee komt zou ik graag eens zien hoe dit werkt. Laat Samsung zich voorlopig maar belachelijk maken, want ja, wie gaat staat roepen en babbelen tegen zijn TV...

De interface, dat zal heel belangrijk zijn, en dat heeft Samsung nu eenmaal niet.

Samsung is voor mij reeds geen A-merk meer... gewoon de verpakking van een andere overnemen en dan nog eens dezelfde ingrediênten erbij nemen... en klopt, binnenkort te koop in Aldi en Lidl e.a.

Mac Pro 8 core / iMac 21" / MacBook Pro 15" / iPod nano / iPhone 3GS / iPad2

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media