Aantal berichten: 7451 | Lid sinds: 07-04-2001 | Geplaatst om: 12:51 - 31-01-2012
Het zal wel bedoeld zijn als een sneer, en dan getuigt het van bijzonder weinig historisch besef, want dat is precies wel wat er aan de hand is.
Overigens zijn er ook nogal wat mensen die Apple zien als de nieuwe 'vijand', vanwege het z.g. 'gesloten model' dat zij hanteren. Maar vooralsnog is de macht van Google vele malen groter, vanwege hun alomvattende aanwezigheid op het internet, en de nogal onduidelijke koers die ze varen, en daarmee wat ze misschien niet nu, maar wel over bv 5 jaar met al hun vergaarde gegevens gaan doen.
Google's Mission Statement is deze: "To organize the world’s information and make it universally accessible and useful." Denk daar maar eens over na, zou ik zeggen...
4s010 Niet Aanwezig
Nieuw Lid
Aantal berichten: 5 | Lid sinds: 31-01-2012 | Geplaatst om: 13:48 - 31-01-2012
Ik wordt onderhand helemaal kierewiet van dat nieuwe privacybeleid. Overal waar ik kijk wat iets met google te maken (en dat zijn er nog al wat ) heeft komt dat weer omhoog. Maar goed, wat kunnen we beginnen tegen Big G ?