Deze twee, gecombineerd met de mooie voorbeeldprojecten van Apple, en een hoop doorzettingsvermogen, helpen je om iPhone-developer te worden.
Ik ken de opwinding van het plaatsen van grafische elementen in XCode/Interface Builder, en dat ze zomaar te zien zijn in de iPhone Simulator. Hou die opwinding vast.
Zaankatertje75 Niet Aanwezig
Nieuw Lid
Aantal berichten: 2 | Lid sinds: 12-11-2010 | Geplaatst om: 10:23 - 19-11-2010
Citaat:Sjakelien om 21:28, 18-11-2010 Best Zaankatertje75,
ik kan je van harte de volgende boeken aanbevelen:
Deze twee, gecombineerd met de mooie voorbeeldprojecten van Apple, en een hoop doorzettingsvermogen, helpen je om iPhone-developer te worden.
Ik ken de opwinding van het plaatsen van grafische elementen in XCode/Interface Builder, en dat ze zomaar te zien zijn in de iPhone Simulator. Hou die opwinding vast.
Heey Sjakelien!
Bedankt voor je antwoord.
Maar enig idee of die boeken ook vertaald zijn naar het Nederlands? Het is denk ik iets te.. zwaar om 2 van die boeken in het Engels te gaan lezen.
Overigens kan ik wel redelijk over weg met xcode. Alleen het koppelen van een database.. Dat gaat me even te ver. van daar dit bericht.
Bedankt!
(Bewerkt door Zaankatertje75 om 11:45, 19-11-2010)
At your service
Jules Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4152 | Lid sinds: 21-02-2003 | Geplaatst om: 20:06 - 25-11-2010
Het meeste in deze branche wordt in het Engels gepubliceerd. Misschien je Engels eens wat opkalefateren?