Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Vragen: Programmeren in C(++), Cocoa, Java, BASIC
         Actionscript 3.0 -- Flex Builder 4 kaduuk

Welkom bij Vragen: Programmeren in C(++), Cocoa, Java, BASIC 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

Califer
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 1 | Lid sinds: 19-01-2011 | Geplaatst om: 13:39 - 19-01-2011
Hallo,

Een maand geleden heb ik een Actionscript file aangemaakt in Flex Builder 4 die toentertijd het nog helemaal goed deed. Ik heb het programma een maand opzij gelegd en niet meer na gekeken, nu wil ik het weer openen maar nu speelt het programma zich niet af, zeggend dat de file niet meer bestaat en dat er fouten in de script zitten (wijzend naar de afbeeldingen die ik geimporteerd heb).

Ik heb er al hulp voor gevraagd en blijkbaar heb ik een verkeerde titel opgegeven vorige keer bij het opslaan. Dit lijkt me sterk omdat ik de titel in het begin heb opgegeven en deze nooit voor problemen heeft gezorgd. Maargoed, ik probeer nu wanhopig het script in een andere actionscript file te plaatsen mara ik krijg constant dezelfde meldingen. Dit maakt me erg ongerust want ik heb morgen een deadline voor dit project en ik baal enorm als het om een technische fout niet lukt.

Kan iemand mij helpen? Dat waardeer ik echt enorm!

AndreRelink
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 119 | Lid sinds: 05-09-2007 | Geplaatst om: 16:26 - 19-01-2011
Probeer eens één van de onderstaande tips:

• Clean-up van het project  (Project -> Clean...) Lost mogelijk het probleem op.
• Kopieer alle files van je project (op finder niveau) naar een nieuwe Workspace (en importeer).
• Exporteer het corrupte Flex project en importeer deze project files in een nieuw Workspace.

Groet André

ReLink Database Publishing http://www.relink.nl http://www.flex-developer.nl

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media