Aantal berichten: 280 | Lid sinds: 25-01-2002 | Geplaatst om: 20:50 - 26-05-2004
@Piwi en de rest: ik gebruik al tijden iVisit (dit werkt zowel op Windows als op Mac) voor het online communiceren tijdens o.a. MoH met een eigen clan(netje). Dit werkt echt vele malen beter dan dat Teamspeak dit momenteel doet bij Windows. Geluidskwaliteit van TS is slecht te noemen, met iVisit gebruik ik tegenwoordig een USB headset incl. microfoon en dat werkt subliem, zeg maar telefoon maar dan nog een tikkie beter.
iVisit is ook een soort iChat, want er zit ook nog een webcamfunctie op: www.ivisit.com
Misschien is dit een goed alternatief voor je.
------------------- De wereld wordt iPod en iTMS..... www.jemida.nl/blog
Henk Batelaan Niet Aanwezig
MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 323 | Lid sinds: 04-03-2004 | Geplaatst om: 10:01 - 27-05-2004
Kom op niet zo grappig proberen te doen hitchhiker ik geef duidelijk aan dat ik helemaal niet kan programmeren. Ik loop toch niet te schelden ofzo? Ik zeg alleen dat het niet opschiet.
hitchhiker Niet Aanwezig
Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 8036 | Lid sinds: 22-07-2003 | Geplaatst om: 15:46 - 27-05-2004
Dat ondertoontje Henk, je vindt het kennelijk te lang duren. Ik geef alleen wat tips wat je daartegen kunt doen, anders dan die jongens in de nek gaan staan hijgen.