|
 |
Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands! |
 |
|
 |
|
|
|
|
Reflex
Niet Aanwezig

Account inactief
|
Aantal berichten: 1774 | Lid sinds: 03-04-2001 | Geplaatst om: 15:22 - 05-05-2004
 |
Citaat: roeland lutters om 14:10, 5-05-2004 ...maar kan ik basic overslaan ? ik ben begonnen met realbasic omdat mijn vader daar ook probeerd mee te werken . |
 |
| REALBasic is gewoon de grafische variant van het oude basic. dus er is niet echt sprake van 'overslaan' net zo min is er een vast pad wat je als programmeur moet bewandelen. |
God has a hard on for Marines, because we kill everything we see. He plays His games, we play ours. To show our appreciation for so much power, we keep heaven packed with fresh souls. God was here before the Marine Corps, so you can give your heart to Jesus, but your ass belongs to the corps.
|
|
|
|
lucasraggers
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 291 | Lid sinds: 17-06-2003 | Geplaatst om: 15:48 - 05-05-2004
 |
Citaat: Reflex om 15:21, 5-05-2004
 |
Citaat: lucasraggers om 14:36, 5-05-2004 Pathos heeft freePhotoConverter met REALbasic gemaakt en dat is een populair en prima programma dat door tienduizenden mensen over de hele wereld al is gedownload en waar de respons altijd zeer positief op is. |
 |
| hier heb je een koekje.
 |
Citaat: Reflex moet inderdaad maar zijn vriendin C gaan leren en zijn domme commentaar voor zich houden. |
 |
| Kerel, ik denk dat we dit ook wel gewoon enigszins netjes kunnen bespreken ipv. meteen mensen dom te gaan noemen. (dit geldt overigens ook voor eerdere posters in dit topic.) je kunt best een discussie voeren over een onderwerp, en daarbij zeer uiteenlopende standpunten hebben, maar laten we het wel bij die discussie houden, en niet persoonlijk worden. Dat zou een beetje jammer zijn. |
 |
| Ik vind jou niet dom (integendeel), maar ik vind uitspraken als "wannabe programmeurs" en "mijn respect verdien je er niet mee" en "mee willen doen met de 'grote' wereld" op zijn minst 'een beetje dom' (om maar een bekende uitspraak te gebruiken). Daarmee begint een objectieve discussie natuurlijk niet goed, dat moet je toegeven. |
|
|
|
|
Reflex
Niet Aanwezig

Account inactief
|
Aantal berichten: 1774 | Lid sinds: 03-04-2001 | Geplaatst om: 16:51 - 05-05-2004
 |
Citaat: lucasraggers om 15:48, 5-05-2004 Ik vind jou niet dom (integendeel), maar ik vind uitspraken als "wannabe programmeurs" en "mijn respect verdien je er niet mee" en "mee willen doen met de 'grote' wereld" op zijn minst 'een beetje dom' (om maar een bekende uitspraak te gebruiken). Daarmee begint een objectieve discussie natuurlijk niet goed, dat moet je toegeven. |
 |
| Ik ben het met je eens dat mijn uitspraken tactischer hadden gekund. Laten we het er maarop houden dat ik niet lekker in mn vel zit de laatste tijd, dan wil ik nog wel eens minder tactisch zijn |
God has a hard on for Marines, because we kill everything we see. He plays His games, we play ours. To show our appreciation for so much power, we keep heaven packed with fresh souls. God was here before the Marine Corps, so you can give your heart to Jesus, but your ass belongs to the corps.
|
|
|
|
Stephan E
Niet Aanwezig
Nieuw Lid
|
Aantal berichten: 13 | Lid sinds: 05-04-2004 | Geplaatst om: 19:54 - 14-05-2004
| Ik was erg gecharmeerd van REALBasic in de pre 1.0 tijd. Er werd heel behoorlijk gereageerd op mijn bug-meldingen, maar na een paar maanden viel me op dat ik toch wel in een hoger tempo bug-meldingen kon maken dan dat ze gerepareerd werden. De ontwikkelingen in RB heb ik zo af en toe nog wat gevolgd, en ik heb aardig wat programma's die RB geschreven zijn uitgeprobeerd. Het grote probleem is niet dat ze traag zijn, dat geldt ook voor java programma's. Instabiliteit is veel erger. |
|
|
|
|
Macceraar
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 1963 | Lid sinds: 21-02-2003 | Geplaatst om: 21:43 - 14-05-2004
Mijn mening is dat je het gewoon van de situatie af moet laten hangen. Iemand had bijvoorbeeld een keer alles dubbel in iCal. Daarvoor zou je het bestandsformaat kunnen uitzoeken, een parser schrijven, alle dubbele (niet helemaal identieke) entries uit laten zoeken, en vervolgens wegschrijven. Maar ik had er gewoon snel een AppleScriptje voor geschreven dat de boel binnen een halve minuut had geregeld. Niet de hoogst haalbare snelheid, maar het is uiteindelijk wel het snelst en makkelijkst geweest. |
|
|
|
|
spider515
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
|
Aantal berichten: 55 | Lid sinds: 06-04-2004 | Geplaatst om: 14:06 - 26-05-2004
realbasic lijkt me wel goed maar kent iemand een goede site om ermee te leren werken ? want ik vind nergens iets ... |
|
|
|
|
moxie
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde MacFreak Donateur
|
Aantal berichten: 862 | Lid sinds: 31-12-2003 | Geplaatst om: 14:33 - 26-05-2004
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |