Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         newbie?

Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 3 ]    Volgende »

bart
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 622 | Lid sinds: 21-02-2001 | Geplaatst om: 21:55 - 05-03-2001
Ten eerste:hulde voor het MacFreakforum-initiatief, maar persoonlijk vind ik de termen newbie etc nogal onzinnig; ik vind onzin dat er onderscheid wordt wordt gemaakt naar je staat van dienst binnen dit forum. Naar ik heb begrepen is je "ranking" afhankelijk van het aantal berichten dat je post......[ik moet toch meer typen:-)]
Wees blij dat men bereid is via dit forum zijn licht over zaken te laten schijnen, en andere gebruikers te informeren en/of helpen.
OK, dat waren mijn twee centjes.......

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 09:07 - 06-03-2001
Ach, als dat het ergste is, het forum is gebaseerd op IkonBoard en deze functie zit er nu eenmaal in. Het gaat uiteindelijk om de functionaliteit van het bulletin board  

Heb je een alternatieve titel in gedachte?

bart
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 622 | Lid sinds: 21-02-2001 | Geplaatst om: 12:51 - 06-03-2001
zit er ook een funktie in ikonboard om pagina's op z'n kop weer te geven? Dan zou ik die ook maar aanzetten!
Maar of het funktioneel is.....

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 13:20 - 06-03-2001
Even kwijt waar dit over gaat... Om het uit te zetten moet ik in de source code gaan zitten slopen en daar voel ik niet zo veel voor. Het BBS draait en "if it ain't broke, don't fix it" is dan een tekst die zomaar in mij opkomt. Niet om het een of ander maar nagenoeg alle BBS software die ik ken heeft een user rating.

Tough luck dus, een feit des levens waar je maar mee moet leren leven.

bart
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 622 | Lid sinds: 21-02-2001 | Geplaatst om: 20:16 - 06-03-2001
ik blijf van mening dat de UI van dit forum erg veel toeters en bellen bevat die niet funktioneel zijn, en de boel er ook niet overzichtelijker op maken; een hoop scrollen, vooruit,achteruit etc. Een simpeler interface zou de funktionaliteit en het overzicht bevorderen.
Ik wilde alleen even kwijt wat ik van de UI etc. vind, waar is feedback anders voor?
ik hoef er verder niet over in discussie, we kunnen onze tijd  beter besteden aan "all things Mac"!

(Bewerkt door bart at 12:01 am on Mrt. 7, 2001)

Leon
Niet Aanwezig

Nieuw Lid
Aantal berichten: 10 | Lid sinds: 26-01-2010 | Geplaatst om: 00:02 - 07-03-2001
Wat voor jou niet functioneel is kan voor een ander heel functioneel zijn... je hoeft die zaken ook niet te gebruiken. Als ik dit zo hoor allemaal dan moet je maar eens een nieuwsgroep proberen, misschien meer iets voor jou?!

bart
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 622 | Lid sinds: 21-02-2001 | Geplaatst om: 22:46 - 07-03-2001
over de UI wil ik het niet meer hebben.........
ik heb mijn punt gemaakt, en kan er best mee leven,
tijd voor de inhoud!
l8r,bart

Dick de Roos
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2275 | Lid sinds: 10-01-2001 | Geplaatst om: 13:42 - 21-03-2001
Citaat: Quote: van bart on 9:55 pm on Mrt. 5, 2001
Ten eerste:hulde voor het MacFreakforum-initiatief, maar persoonlijk vind ik de termen newbie etc nogal onzinnig; ik vind onzin dat er onderscheid wordt wordt gemaakt naar je staat van dienst binnen dit forum. (...)

Ben ik mee eens! Ik werk als vanaf 1985 of zo, met enige regelmaat met Mac's, dus ik vind mezelf niet zo'n newbie, hoewel.... Maargoed, ik ga om er toch bij te horen op allerlei zaken reageren, zoals nu ook.
Nog even en ik ben geen Newbie meer!!!!
Wat word ik dan? Junior? Klinkt al beter. Nog even doorwerken dus.

Argument is the worst sort of conversation. (Jonathan Swift)
Groeten,
Dick de Roos

bart
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 622 | Lid sinds: 21-02-2001 | Geplaatst om: 16:04 - 21-03-2001
het levert toch een hoop gedoe op, niemand wil newbie zijn, en vraagt wanneer ze 'promotie' maken...
Het is niet ok om sommige mensen handmatig te promoveren, en bij anderen steeds andere aantallen berichten te noemen die tot 'promotie' leiden.
Overigens allang geen newbie meer:-).

(Bewerkt door bart at 11:30 pm on Mrt. 21, 2001)

(Bewerkt door bart at 12:45 am on Mrt. 22, 2001)

stellaluna
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 166 | Lid sinds: 28-10-2002 | Geplaatst om: 13:50 - 04-11-2002
Ik denk dat het wel degelijk zo werkt dat er een zeker spel element ontstaat met ranking door posten.

Doe het zelf ook, met een half oog in de gaten houden hoever ik ben en hoeveel ik nog moet om er een balletje bij te krijgen.

of dat erg is weet ik niet.

Macbook @ 2,16Ghz

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 3 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media