Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         newbie?

Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

Rianne
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 193 | Lid sinds: 28-06-2002 | Geplaatst om: 21:08 - 06-11-2002
Dat was ook een toevalstreffer,zelf dat probleem ook gehad.Weet dus
hoe ontzettend vervelend dit kan zijn.Waar ik kan helpen,zal ik dat beslist
doen,maar voorlopig heb ik het forum hard nodig om te leren.   

Groetjes Marianne.

Bernard
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 270 | Lid sinds: 22-10-2002 | Geplaatst om: 21:50 - 07-11-2002
Newbie's of rankings, ik ben erg blij met dit forum en sluit me dan ook aan bij rianne.
Ik werk vanaf 1994 met de mac en nog steeds heb ik vragen, en hier is dat mogelijk in een aangename omgeving,    en gebruiksvriendelijk. Eindelijk ben ik weer eens junior, en dat is ook een tijdje geleden. Er zijn al zoveel zaken waar serieus over gedaan wordt en hier wordt voor mij het serieuze met het aangename gekombineerd, perfect toch.   

Follow me on twitter

Dusty
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 1975 | Lid sinds: 17-05-2001 | Geplaatst om: 12:36 - 08-11-2002
Citaat: Bernard om 21:50, 7-11-2002

Er zijn al zoveel zaken waar serieus over gedaan wordt en hier wordt voor mij het serieuze met het aangename gekombineerd, perfect toch.   

Ik kan het niet mooier zeggen, daarom kom ik hier ook zo vaak.   

Goede raad is duur.
Behalve bij MACFREAK; daar is het GRATIS!

jap
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 601 | Lid sinds: 05-07-2002 | Geplaatst om: 16:47 - 08-11-2002
Ik ben eigenlijk ook nog een newbie, hoewel ik al 13 jaar op een Mac werk. Het ligt ook niet aan mijn bovenkamer vanwege de ouderdom, maar gewoon omdat mijn Mac's nogal gedateerd zijn.  

Natuurlijk weet ik wel wat van verschillende mackies en enkele programma's, maar dat is echter maar een heel klein beetje vergeleken bij het aanbod van nieuw materiaal wat jaarlijks op de markt gebracht wordt.

Als lezer van MacWorld en later MacFan, was ik steeds op de hoogte van alle mogelijkheden. Met het kleuren der Mac's moest ik het echter opgeven, al dat nieuwe gedoe.     

Eigenlijk sinds ik op MacFreak dag een 'oude' Imac heb aangeschaft voel ik dat ik er weer een beetje bij hoor. Hoewel ik nog drie jaar achterloop. Maar wat te denken van al die PC-bezitters!
Ik heb nu een stapel oude MacFan's te voorschijn gehaald om alles over het nieuwe spul op me in te laten werken. En natuurlijk dagelijks op MacFreak.    

"Pas als je ouder wordt weet je hoe belangrijk leren is." sprak de kalende grijsaard.     

More apples a day keep that virus away!

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2012 - MacFreak® Interactive Media