|
|
|
|
Lang Lid
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 303 | Lid sinds: 12-08-2009 | Geplaatst om: 13:44 - 06-04-2010
Sinds enige tijd kom ik hier niet meer omdat één enkel Lid hier loopt te gallen met reacties op elk bericht dat ik hier plaatste. Het spijt mij dat ik niet meer kan antwoorden wanneer iemand een vraag stelt waar ik eenvoudig het antwoord op weet of eventueel kan meedenken om een oplossing te vinden. Dat Lid vind het kennelijk bevredigend om op diverse plekken op internet mij zwart te maken. Sinds enige tijd worden er reacties geplaatst op internet (in dit geval De Telegraaf) waarbij mijn naam wordt gebruikt en het E-mail adres dat ik alleen hier op MacFreak heb gebruikt. Ook nadat ik hier gedag heb gezegd vindt dit Lid het kennelijk bevredigend om dit te doen. Het dient geen doel om te treiteren, hier niet en ergens anders ook niet. Kinderachtig hoor.
(Bewerkt door Lang Lid om 14:03, 6-04-2010) |
Registreer ook jouw domein bij http://mijndomein.nl/?rf=2403
|
|
|
|
joram
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 7822 | Lid sinds: 19-02-2004 | Geplaatst om: 13:58 - 06-04-2010
Ik zou even contact opnemen met de moderators hier. Als het echt zo ver gaat als je zegt kunnen ze vast wel even een lichtje opgooien bij het betreffende lid. Het zou niet zo moeten zijn dat je als lid op een forum ineens (om wat voor reden ook) zo achtervolgt wordt met zulke vervelende berichtjes e.d. Misschien dat je als het opgelost is/kan worden, een ander emailadres gaat gebruiken voor het forum hier, en deze ook onzichtbaar maakt. :-) Mvg, Joram |
- iMac 21.5" - i3 3.2Ghz - 12GB ram - 1TB HD & 128GB SSD+Optibay - Ati 5670 512MB - Apple TV 2, jailbreaked met Seasonpass & ATV Flash / iPhone4 16GB Black
|
|
|
|
VwVanFan
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 362 | Lid sinds: 02-08-2008 | Geplaatst om: 14:00 - 06-04-2010
Ik zou de (vermeende) betreffende persoon gewoon even vermelden,en hem zijn verhaal laten doen van hoe of wat en waarom. Meestal zijn ze dan niet zo flink. |
Apple product lover........
|
|
|
|
iTom
Niet Aanwezig

Redactielid
|
Aantal berichten: 2089 | Lid sinds: 22-10-2004 | Geplaatst om: 14:09 - 06-04-2010
Inderdaad, dit zou niet mogen, maar is tevens moeilijk te bestrijden. We doen het mogelijk door "trollen" zo snel mogelijk te bannen, maar aangezien ik nu zelf op mijn werk ben en geen toegang heb tot mijn MacFreak mail, zal ik pas deze avond weten wat we nog meer kunnen doen. Jammer genoeg zijn er inderdaad individuen die op dit gedrag kicken. En zolang men geen strafbare feiten pleegt, kan men niet meer doen dan ze zo snel mogelijk te weren. Indien iemand van jullie oplossingen weet om dit beter te bestrijden, hoor ik het graag. Het forum, en die hele MacFreak website, is er om Macliefhebbers te informeren en verder te helpen bij vragen. Clean and simpel. Hopelijk is de overgrote meerderheid ook deze mening. Jammer van de stoorzenders. |
http://www.tfwatches.be http://www.tomverstappen.be PMG4, PMG5, 2 iMac Intel, Cinema Display, MBP, iPod 5G Video, iPod Shuffle 1G, iPod Shuffle 2G, iPod Nano 3G, iPhone 3G, Airport Extreme, Airport Express, Time Capsule
|
|
|
|
Cailin Coilleach
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
|
Aantal berichten: 2764 | Lid sinds: 16-08-2004 | Geplaatst om: 14:16 - 06-04-2010
 |
Citaat: Het zou niet zo moeten zijn dat je als lid op een forum ineens (om wat voor reden ook) zo achtervolgt wordt met zulke vervelende berichtjes e.d. |
 |
| Het moet ook niet kunnen dat mensen jou ten alle tijde bellen met pest-telefoontjes. Het moet ook niet kunnen dat mensen jou opgeven voor spam mails. Het moet ook niet kunnen dat mensen jou huis bestoken met eieren. En toch kan het allemaal en is er niets tegen te doen. Deze wereld zit nou eenmaal vol met eikels. |
|
|
|
|
JoghoJogho
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 921 | Lid sinds: 18-06-2005 | Geplaatst om: 14:26 - 06-04-2010
Lijkt mij een kwestie van moderator MF neemt contact op met Telegraaf. Vraagt IP adres op vanwaar er geplaatst is (is bekent) en geeft de betreffende kleuter een IP ban. Komt geen privacy bij kijken want je hoeft geeneens te weten wie het is. En kleuter is vast niet zo flink om de IP ban aan te vechten. Sorry Lang Lid, uiterst vervelend voor je. |
MacBook Pro 15" 2,2 / 4 Gb / 750 Gb - MacPro 2,66 / 5 Gb / 250 Gb - Mac Mini Core Solo 1,5 / 2Gb / 250 Gb - MacBook Pro 13" 2,26 / 2 Gb / 160 Gb / MacBook Pro 13" 2,3 I5 / 4 Gb / 320 Gb / SL - iPhone 4 16 Gb
|
|
|
|
marcone
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 970 | Lid sinds: 23-06-2005 | Geplaatst om: 14:26 - 06-04-2010
oke, offtopic: ik was het in ieder geval niet, maar vraag me wel af waarom je je naam hebt veranderd van Leendert naar Gewist Lid naar Lang Lid.. Nadat je je naam hebt veranderd en in een draadje schreef dat je hier nooit meer zou komen heb je toch 280 berichten geplaatst? en aan dit draadje is geen touw meer aan vast te knopen omdat de comments van "Leendert" er niet meer tussenstaan.. http://macfreak.nl/cgi-bin/forums/topic.cgi?forum=2&topic=1215&start=40 Wat is nu precies je plan? Ga je iedere keer van naam veranderen als de discussies te kritisch worden? bewerkt: offtopic toegevoegd. (Bewerkt door marcone om 14:33, 6-04-2010) (Bewerkt door marcone om 14:34, 6-04-2010) |
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain
|
|
|
|
Lang Lid
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 303 | Lid sinds: 12-08-2009 | Geplaatst om: 14:30 - 06-04-2010
| Daar gaat het niet om marcone. |
Registreer ook jouw domein bij http://mijndomein.nl/?rf=2403
|
|
|
|
marcone
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 970 | Lid sinds: 23-06-2005 | Geplaatst om: 14:33 - 06-04-2010
| ben je wel in staat om mijn off-topic vraag te beantwoorden? |
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. - Mark Twain
|
|
|
|
JoghoJogho
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
|
Aantal berichten: 921 | Lid sinds: 18-06-2005 | Geplaatst om: 14:36 - 06-04-2010
@Marcone Je voelt je gezien je reactie iig aangesproken. Je begint ook direct lekker kritisch. Wat is je probleem? Is het zo moeilijk om anderen in hun waarde te laten? Als er ergens een draadje loopt waar ik anders over denk dan kan ik ook besluiten om me er niet me te bemoeien. Ik weet het, dat is moeilijk, maar het kan, echt waar. Word je vanzelf ook een grote knul van. |
MacBook Pro 15" 2,2 / 4 Gb / 750 Gb - MacPro 2,66 / 5 Gb / 250 Gb - Mac Mini Core Solo 1,5 / 2Gb / 250 Gb - MacBook Pro 13" 2,26 / 2 Gb / 160 Gb / MacBook Pro 13" 2,3 I5 / 4 Gb / 320 Gb / SL - iPhone 4 16 Gb
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|