Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         Kinderachtig hoor II

Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met 1 pagina

Rommelkont
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 107 | Lid sinds: 21-04-2008 | Geplaatst om: 13:08 - 14-04-2010
Mag ik even mijn beklag doen. Ik heb hier heel lang niet meer gepost vanwege dat ene lid genaamd ernst die nu dus constant onder andere namen via slinkse wegen maar terug blijft komen. Hij flikte dat ook datzelfde geintje wat hij bij Lang Lid ook flikt (telegraaf.nl site posten met mijn email adres) ook bij mij. Ik heb het maar genegeerd, mezelf opnieuw geregistreerd en gelaten voor wat het is. Hij is er na dik een jaar treiteren uiteindelijk mee gestopt. Ook ik gebruikte een email adres dat ik speciaal voor Macfreak had aangemaakt. De verantwoordelijkheid ligt dus wel een beetje bij de beheerders van Macfreak dat ze adequaat optreden en niet rigoureus de verkeerde persoon verbannen die melding maakt van treiter partijen en misbruik.

Nu maakt een oud gediende er melding van dat hij ook weg getreiterd is door die vervelende kwast en nu krijgt hij een ban aan zijn broek en die idiote trol blijft maar terugkomen. In berichtuitwisselingen verklaarde hij de cigarman te zijn die weer terug is van weg geweest. En de oudjes onder ons weten wat die hufter aangericht heeft, de bijna ondergang van Macfreak!

Beste mensen van Macfreak, dit is de wereld op zijn kop. Jullie treden op tegen de verkeerde persoon.

Moderator
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 1328 | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 13:20 - 14-04-2010
Bedankt voor de informatie, maar deze dingen gaan volgens ons beter buiten het forum om.
We nemen dan ook even contact op met 'Rommelkont' en sluiten hierbij dit draadje.

met vriendelijke groet,
het moderatorteam

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met 1 pagina

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media