Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         Ergernis top 3, met stip op 1 staat:

Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 3 ]    Volgende »

Big Al
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 162 | Lid sinds: 15-12-2009 | Geplaatst om: 13:24 - 04-08-2010
Zonder namen te noemen, maar er lopen een aantal individuen rond op dit forum waarbij ik in beginsel vraagtekens plaatste bij hun bedoelingen, alleen inmiddels niet meer. Discussies starten met als doel ergernis te creëren, of reageren op topics met doel de sfeer zo vergallen dat de lol er voor menig een snel vanaf is om nog serieus mee te kleppen. Opvallend is dat dit volgens mij ook (gelet op schrijfstijl en woordgebruik) iedere keer dezelfde personen betreft die kort daarvoor onder een ander account de deur gewezen zijn op dit forum. Ongetwijfeld zullen deze types zichzelf automatisch melden in dit topic.

Ik snap dat de moderators (waarvoor bergen respect!) het er flink druk mee hebben er er nooit altijd bovenop kunnen zitten en er zelfs niets aan kunnen doen (behalve maar blijven bannen). Dat kunnen we ook niet verwachten van "onze" vrijwilligers. Maar mijn oproep aan de wèl serieuze participanten op dit forum is, om deze types te negeren en er niet mee in discussie te gaan omdat ze daar juist op uit zijn (het laten ontsporen van discussies, beter bekend als trollen).

Ik weet dat ik niet alles hoef te lezen, alleen zitten er soms interessante discussies tussen waar ik wel aandachtig meelees. Deze worden helaas alleen door ditzelfde groepje (op een hand te tellen) stelselmatig vervuild met naar trolling-neigende reacties en dat haalt de leesbaarheid van het onderwerp dusdanig onderuit (omdat de discussie dan compleet ontspoort en het topic niet meer te volgen is) dat ik het uiteindelijk maar niet meer lees. En daar erger ik me enorm aan en in mijn ergernis-top-3 staat deze met stip op 1!

Als ik zo brutaal mag zijn: een verzoek aan iedereen hier, negeer deze snuiters, ga er niet mee in discussie, dan is de lol er snel vanaf voor ze.

(Bewerkt door Big Al om 13:26, 4-08-2010)

Tabé!

bacon
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 908 | Lid sinds: 15-07-2007 | Geplaatst om: 14:09 - 04-08-2010
Ik waag het er maar op....
citaat:"Ongetwijfeld zullen deze types zichzelf automatisch melden in dit topic. "
Dit maakt iedere reactie op je topic natuurlijk wel verdacht!   Is het uitblijven van een reactie een bevestiging van je gelijk, of is dat het plaatsen van een reactie?   
Voor de goede orde: ik voel me niet aangesproken, evenmin ben ik ooit verbannen. Maar, omdat je geen namen wilt noemen, ben ik wel nieuwsgierig naar een topic als voorbeeld waarin deze"individuen" rondlopen.

(Bewerkt door bacon om 14:12, 4-08-2010)

€ 200 miljoen bezuiniging op cultuur = 14 km snelweg.De prioriteit van een kabinet: 14 km snelweg.....

FanBoy
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 915 | Lid sinds: 15-03-2010 | Geplaatst om: 14:15 - 04-08-2010
Ik weet precies wie Big Al bedoelt, ik voel me niet aangesproken maar volgens mij heeft ie boter op zijn hoofd want als ik me niet vergis is dit ook zijn 3de gebruikers account........

-= If you ain't got nothing nice to say, then don't say nothing at all =-

Iphonefan123
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 132 | Lid sinds: 22-10-2009 | Geplaatst om: 14:40 - 04-08-2010
ben ik het?

(sorry hoor maar ik vind het wel heel kinderachtig worden. sja iedereen wil graag in de boomhut maar omdat hij wat anders is mag hij er niet in? is dit de zelfde tolerantie die jullie voor onze medelanders hebben? rechtse rakkers zijn de baas op dit forum...of heb ik het mis?)(verkeerde mening mag toch ook niet in het land waar onze geliefde producten gemaakt worden? die laten we toch ook gewoon toe?toch?)

(Bewerkt door Iphonefan123 om 14:42, 4-08-2010)

(Bewerkt door Iphonefan123 om 14:43, 4-08-2010)

sja wat zal ik zeggen

hsmeets
Niet Aanwezig

MacFreak Veteraan
Aantal berichten: 135 | Lid sinds: 22-06-2009 | Geplaatst om: 14:50 - 04-08-2010
een geval van forumitis lijkt mij.

Forumitis is een hardnekkige en pijnlijke ontsteking, antibiotica helpt niet omdat er sprake s van resistentie.  Openmaken van het abces geeft verlichting maar neemt de oorzaak niet weg, aangezien behandeling via antibiotica niet helpt is chirurgische verwijdering van de onsteking de enige oplossing, dit gaat veelal gepaard met veel weefselverlies en in enkele gevallen ook amputatie.

Menig forum is reeds hieraan overleden.

Ger Nijkamp
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 9276 | Lid sinds: 05-12-2002 | Geplaatst om: 15:27 - 04-08-2010
Citaat: hsmeets om 14:50, 4-08-2010
Menig forum is reeds hieraan overleden.

Wees niet bevreesd. MacFreak bestaat immers niet sinds gisteren en we hebben elke vorm van wat voor type foruminfectie dan ook al minimaal tig keer voorbij zien komen. We herkennen symptomen, spontane uitbraken en hebben genoeg probate medicijnen op voorraad.

[ Ger ]

Site: www.gernijkamp.nl  Twitter: twitter.com/gernijkamp

Sypie
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2522 | Lid sinds: 29-07-2008 | Geplaatst om: 15:37 - 04-08-2010
Bij alle uitspraken die ik gedaan heb en nog zal doen biedt ik nog/alvast mijn excuses aan. Alle (boute) uitspraken van mijn kant zijn (meestal) niet onaardig bedoeld.

En ja, mensen die denken dat ze discussies moeten losmaken met wat voor onzinnige dingen dan ook krijg je overal. Tegenhouden doe je het niet, mits je heel enthousiaste moderatoren hebt.

Ger Nijkamp
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 9276 | Lid sinds: 05-12-2002 | Geplaatst om: 15:47 - 04-08-2010
De beste remedie bij (opgewekte) irritatie is en blijft: niet reageren. Hoe moeilijk dat soms ook is; het levert qua inhoudelijke discussie gewoon niks op. 't Is net als in 't echte leven: als er geen reactie komt, is de lol er doorgaans snel vanaf. En draadjes waar niet op wordt gereageerd sterven op MacFreak automatisch een snelle dood, omdat ze vanzelf in 't archief wegzakken...

[ Ger ]

Site: www.gernijkamp.nl  Twitter: twitter.com/gernijkamp

Big Al
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 162 | Lid sinds: 15-12-2009 | Geplaatst om: 16:05 - 04-08-2010
Dat was mijn doel ook met dit mierenlokdoosje topic, vragen of mensen niet willen reageren op overduidelijk getrol. Dan blijft het forum voor mensen die graag mee willen lezen en ook nog wat op willen steken enigszins leesbaar.

Ben wel benieuwd naar het type onkruidverdelger dat jullie op voorraad hebben Ger. Moet wel heel zwaar industrieel spul zijn.      

PS ga niet inhoudelijk in op de uitnodigingen/uitdagingen (zoals een nergens op gebaseerde uitspraak aan het begin over boter en derde account - het is mijn 2e pas sinds jaaaaaaaaaaaren). Het is een verzoek aan de forum leden, niets meer dan dat.

(Bewerkt door Big Al om 16:11, 4-08-2010)

Tabé!

denisvr
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 253 | Lid sinds: 11-04-2010 | Geplaatst om: 16:33 - 04-08-2010
Big Al ik voel me ook niet aangesproken en ben nog niet zo lang lid maar wel zeer blij dat het forum bestaat en ik er mijn Apple kennis mee kan uitbreiden.

Maar waar ik nu benieuwd naar ben wat die andere 2 ergenissen zijn uit de top3.

Sorry maar kon het ff niet laten  

MacBook Pro 13" C2D 2,26GHz 8Gb 500Gb 7200rpm 10.7.3 Server  iMac 24" C2D 2,8GHz 4Gb 320Gb 10.7.3  iPhone 2G 8Gb 3.1.3 JB  iPhone 3GS 16Gb wit 5.0.1 JB  iPhone 4S 16Gb wit 5.0.1 JB  Airport Extreme dual band  2x Apple TV2 4.4.4 JB  Synology DS210j 2x2TB

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
   [ 1 2 3 ]    Volgende »

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media