Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         Ergernis top 3, met stip op 1 staat:

Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

jack brent
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 711 | Lid sinds: 24-06-2010 | Geplaatst om: 17:32 - 04-08-2010
Waarschijnlijk is het ook een bug. Deze 'bug' zit er alleen al een tijdje in. Stuur anders even een bugrapport naar de mensen bij Apple: http://www.apple.com/feedback/macosx.html

@marco: Hallo ouwe reus! Al weer terug van vakantie? Weggeregent zeker daar in Italië?

marco72
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 782 | Lid sinds: 09-12-2006 | Geplaatst om: 17:37 - 04-08-2010

Citaat: Ger Nijkamp om 15:47, 4-08-2010
De beste remedie bij (opgewekte) irritatie is en blijft: niet reageren. Hoe moeilijk dat soms ook is; het levert qua inhoudelijke discussie gewoon niks op. 't Is net als in 't echte leven: als er geen reactie komt, is de lol er doorgaans snel vanaf. En draadjes waar niet op wordt gereageerd sterven op MacFreak automatisch een snelle dood, omdat ze vanzelf in 't archief wegzakken...

[ Ger ]

Dat is juist het punt: ze reageren op erg veel draadjes en dan is het moeilijk om niet te reageren. Als microsoft een blunder begaat en dat wordt hier gemeld  dan komen die trollen met 1001 argumenten dat Apple net zo erg is en bla bla bla bla bla. En dat vind ik het meest irritant omdat die zogenaamde argumenten 9 van de 10 keer niet op waarheid berusten.

Italians Do It Better

Godfather
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2717 | Lid sinds: 24-11-2004 | Geplaatst om: 17:38 - 04-08-2010
Niet reageren werkt inderdaad wel aardig. Voor zowel het forum als voor jezelf. Het punt is alleen dat ik merk dat ik steeds minder en minder deelneem aan dit forum omdat veel van de posts die irritante bijbedoeling hebben waardoor het aantal draadjes waar ik wel aan wil deelnemen steeds minder wordt. Dus hoewel het werkt zit er ook een nadeel aan, het wordt nl. minder interessant om naar het forum te surfen.

Hoewel het juist weer de (s)linkse stemmer typeert vind ik het echt in en in triest om op zo'n manier je politieke voorkeur op een dergelijk forum als MacFreak door te drammen want als ik ergens niet voor kom op dit forum is om het over politiek te hebben. Dat staat dan ook wat mij betreft op nummer 2 van top irritaties als we het er dan toch over hebben.

iMac DV SE - PMG4 FW800 - Mac Pro '08 - MacBook 2.4 13.3" - iPad 16GB - Mac mini mid 2010 - iPhone 4

Big Al
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 162 | Lid sinds: 15-12-2009 | Geplaatst om: 17:45 - 04-08-2010
Heb het al aangepast hoor. Heb er "niet nader te noemen politieke partij" van gemaakt. Als je dit al "doordrammen" noemt heb je een serieus opvattingsprobleem waarde Godfather.

EDIT: jammer dat het draadje gesloten is ondanks dat er nog geen aanleiding voor was. Iets te overijverig gemodereerd i.m.h.o. We hadden onszelf al gemodereerd op het gebied van politiek.

(Bewerkt door Big Al om 10:50, 5-08-2010)

Tabé!

Moderator
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 1331 | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 17:45 - 04-08-2010

# Moderator Modus

Het politieke onderdeel van de discussie vanaf nu laten rusten s.v.p. Dat is een onderwerp waar MacFreak niet voor is bedoeld, zoals ook in de regelementen is opgenomen.

met vriendelijke groet,
het moderatorteam

Godfather
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 2717 | Lid sinds: 24-11-2004 | Geplaatst om: 18:00 - 04-08-2010
@Moderator, bij gebrek aan PM mogelijkheid (errors) wil ik alleen nog even iets rechtzetten m.b.t. mijn vorige post zonder bijbedoelingen en zonder er politiek inhoudelijk op door te gaan maar ik wil hem toch rechtzetten;

Mijn reactie was niet alleen of direct gericht aan jou Big Al. Verder heb ik misschien een opvattingsprobleem maar zodra men diverse zaken betrekt bij een discussie ongeacht het onderwerp daarvan zonder dat het er ook maar iets mee te maken heeft dan is dat drammen voor mij hoewel drammen misschien een ongelukkige woordkeus is maar ik heb even geen goed ander woord ervoor.

Het ging mij erom dat je offtopic hebt en offtopic. In dit geval was het onderwerp wat er zomaar even bij de haren bij getrokken werd, zoals de huisregels ook stellen, gigantisch offtopic imho, zeker op dit forum.

edit: stond een rare zin tussen lol  

(Bewerkt door Godfather om 18:03, 4-08-2010)

iMac DV SE - PMG4 FW800 - Mac Pro '08 - MacBook 2.4 13.3" - iPad 16GB - Mac mini mid 2010 - iPhone 4

Moderator
Niet Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 1331 | Lid sinds: Niet Beschikbaar | Geplaatst om: 18:55 - 04-08-2010
Bij deze een slotje, want 100% zeker gaat dit straks weer helemaal uit de hand lopen.

met vriendelijke groet,
het moderatorteam

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 3 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media