Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Feedback op de MacFreak Website
         Andere naam voor Software (Classic OS)

Welkom bij Feedback op de MacFreak Website 

Forum gemodereerd door: Moderator  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

Paul Sondervan
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 3167 | Lid sinds: 11-06-2001 | Geplaatst om: 11:55 - 01-09-2010

Citaat: Zeef om 11:04, 1-09-2010
Mijn stem gaat naar het hernoemen van beide forums: "Software (Mac OS 1-9)" en "Software(MacOS X 10.0 en hoger)".

Dat is precies wat ik eigenlijk bedoelde.
Ik kwam alleen, op het moment dat ik het bericht aanmaakte, niet op deze indeling.
Bedankt Zeef!    

p.s.
Citaat: Er zijn 10 soorten mensen: zij die binair kunnen lezen, en de rest :-)

Geweldig!        

Sondervan Automatisering
Mac Pro (2006), MacBook Pro 15" unibody, iPhone 4

Jules
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 4062 | Lid sinds: 21-02-2003 | Geplaatst om: 18:51 - 01-09-2010

Citaat: jack brent om 9:54, 1-09-2010
@Jules: En jij zegt dan dat iemand die Classic niet van X kan onderscheiden er geen probleem mee heeft om 'gangbaar en ondersteund' te onderscheiden van 'niet meer ondersteund'. :-)

Ander probleem dat deze indeling gaat veroorzaken is dat wanneer er een nieuwe versie uitkomt hele topics verplaatst zullen moeten worden van 'gangbaar...' naar het forum: 'niet meer ondersteund'. Het lijkt mij dat dit juist (veel) meer werk voor de moderatoren van MF met zich mee zal brengen.

En wat doe je met het spul dat niet meer gangbaar is maar nog wel ondersteund wordt? Nee, ik denk dat dergelijke indelingen niet handig zijn omdat de inhoud moet meeveranderen met nieuwe ontwikkelingen op de markt.

Ik zal het er niet meer over hebben, stelletje binaire denkers  
Ik weet zelf wel dat ik gelijk dat het weldegelijk een logische indeling is, maar het onderhoud is inderdaad een argument tegen.  

Mijn punt is eigenlijk ook een beetje: waarom nog zo'n prominente plek voor pre-OS X software. Het aantal gebruikers is zo goed als nihil; je zou ook kunnen overwegen het helemaal niet meer als apart forum op te nemen.

My band online:
http://settuno.com/

jack brent
Niet Aanwezig

Account inactief
Aantal berichten: 711 | Lid sinds: 24-06-2010 | Geplaatst om: 20:22 - 01-09-2010
Kijk, dat ben ik nou volledig met je eens :-) Gewoon afsluiten dat classic forum en laat het maar in de annalen van MF wegzakken.

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media